Note fondée sur 673 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Matelas super mou Pièce mal ventilée Portes extérieures bruyantes, font un gros boum quand les gens les ferment. Mais bon éclairage pour la lecture.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2022 sur Expedia
Hôtel propre et bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Pascal, Thank you for positively rating your stay!! Maz K. #Team6
5 sur 5
par un voyageur de Québec

Confortable et bien localisé mais wifi non fiable

Publié le 6 août 2018 sur Hotels
Globalement satisfaite du confort de la chambre et de la localisation (près des services et à quelques minutes à pied du parc Henderson). Faiblesses: le refrigerateur état à peine froid et impossible de contrôler la température et le wifi est peu fiable.
1 sur 5
par un voyageur

Never Again !

Publié le 5 juin 2016 sur Hotels
WORST HÔTEL I HAVE BEEN Stay a way ! Motel 6 are ussualy great place to stay this one is a big No no ! Its look like a crake house hôtel from the Outside .The staff is Rude , i havent sleep well since i was feeling Unsecure . There was Ants in my bed , i had 3 days book That I cancelled 2h after I arrival. Talk to a few locals They told me its the WORST in Town .
3 sur 5
Recommandé
pour Autre
par un voyageur de Québec

Correct pour une nuit de passage.

Publié le 17 août 2014 sur Expedia
Pour : pratique, propre, simple
Contre : suffisant pour mes besoins
Correct pour une nuit de passage car pas cher, petit déjeuner compris.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
It’s clean and mostly quiet; decent for the price. Needed more toilet paper though as we were just under the cusp for housekeeping services.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Diana, We appreciate your fantastic review and for awarding us with a 5-star rating! Knowing that you had such a positive experience at our location truly delights us. Your feedback is incredibly valuable to us and serves as a driving force to consistently deliver top-notch service. If you have any additional comments or if there is anything else that we can assist you with, please feel free to get in touch. Thank you once again for your support! Natalie #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Room had been updated but it had a very strong odor. Could have been a bit cleaner but I guess you get what you pay for. I wouldn't stay there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Valorie, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
The staff at the front desk was awesome
5 sur 5
par un voyageur

Kitty friendly

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Great as it is hard to find a hotel/motel that taked cats, a d if they do it comes with a added price! Unlike Motel 6.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sylvia,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur de Edmonton

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Michael,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6