Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 mai 2023 sur Expedia
C’était correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Merci, Daniel, pour votre avis sur votre séjour. Heureux de voir que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons vous revoir bientôt.
par un voyageur
Publié le 3 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Seemed a bit sketchy outside but ok inside. A bit dated. Room cleanliness less than ideal but front desk responsive. Decent value for what I paid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dan, Thank you for your review on your stay. I apologize for the cleanliness of the room, however, it was great the front desk helped. with the situation
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Very clean and modern, well kept, room.
Property would benefit from serving breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Andre for your review on your stay. It is great that you enjoyed your stay. We hope you will visit us again soon.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great rating on your stay. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Thank you very much!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating on your stay. You are most welcome. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
It was good vending machines were out of service lots of street traffic can hear it in the rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review on your stay. I apologize for the vending machines; we do have the company come in regularly to stock and service the machines.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
I've answered the questions above
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review on your stay. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great rating on your stay. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Dead bugs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review on your stay. I apologize for the bugs issue we do seem to have this issue the time of the year. Our team does try to keep on top of this issue the best we can.