Note fondée sur 895 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 mai 2023 sur Expedia
C’était correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Merci, Daniel, pour votre avis sur votre séjour. Heureux de voir que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons vous revoir bientôt.
par un voyageur
Publié le 3 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Johann for your rating on your stay at the hotel. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
To many homeless people around the area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jim, Thank you for your rating on your stay. The hotel does take the safety of our guests and staff very seriously. Locked doors and key access to the elevators to mention a couple. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Julie for your rating on your stay. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Kelly W, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Donna, Thank you for your rating on your stay. we hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
A bit of rustic building, the elevator and rooms are bit old but not terrible. Clean room and sheets.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Dana W. - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your review with us! Our building has been well loved for many years. We are about to begin a new journey to renovate our hotel (Tentatively planned to begin in the next 18 months). As we rapidly approach this new chapter, we remain committed to being a safe, welcoming, and clean environment to welcome all our wonderful guests. I hope we can welcome you back again soon.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
It is an older building, with slow elevators etc. plus the area around it just feels a bit unsafe with some homeless people. Denny's is a bit understaffed too. Otherwise, good for the price!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Dana W. - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay with us. Our top priority has been and will always be the safety of our valued guests, and team members. As a property near the downtown core of the city, we do encounter some challenges with vagrancy. We do our very best to approach every situation with compassion, and understanding, while prioritizing our guests experience. We have made a number of improvements and changes in the past year to expand our commitment to safety (upgrading to ultrabright exterior lighting, additional security cameras, and restricting hotel access overnight to only guests with a secured access door, to name a few). I deeply value and appreciate any feedback we receive. Our team, and myself remain committed to facing any challenge, and we hope we can welcome you back again!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Adair for your rating on your stay. We are glad to see you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
It was fine, no issues
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Kelly Watts, Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Andrea for your review. We are glad you enjoyed your stay.