Note fondée sur 73 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
It had a kitchen and the ac worked well.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Filthy property, smelly, bathroom dirty. Cannot believe Expedia would host this on their site. Plus extra $30 for dog fee, so this filthy hotel cost well over $200
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
No office, seemed disorganized.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Rooms. Facilities.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Pe condition.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Given this was a motel without amenities the price was extremely high. Only reason I booked was because there were no rooms available anywhere else. For the price I did expect it to at least be clean.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Don't do it, some of e reviews give it no justice.

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Very dirty. Bugs crawling everywhere. Look like bed bugs, but im not an exterminator... which they clearly need. No additional toilet paper. Some lights/lamps didnt work. Room was in a state of disrepair at best. Smelled terrible in the room. Check in process isnt a thing. Called several times day before and day of with no response with voicemails left. Luckily was able to rouse an office person once i arrived. I could go on, but I've already spent too much time and money on a place I'll never return or recommend.