Note fondée sur 428 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you!!! Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
An easy stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Ready clean and new
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you Hope you come see us again soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Absolutely love the location, the cleanliness, the room, the quietness. I rated it a 4 star only because the room didn’t have a closet or iron in the room. I’m so use to hanging my clothes and I needed an iron the next day. I’m sure I could’ve asked for one but I’m so use to them being available in the room especially for the price per night on a weekend. The bed was absolutely comfortable and the bathroom setup was my fav.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Cindy , Gestion de l’hôtel
Thank you, Barbara, for the taking the time to fill out the survey. I wanted to let you know the closet is behind the full-length mirror in the room and it is supplied with an iron & board. Hope to see you again real soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
This was one of the best Hampton Inns I’ve ever stayed in. it was so clean and the beds were very comfortable. We stayed in an accessible room and everything was perfect. I will definitely stay here again if I am in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you! We are glad you enjoyed your stay with us. Hope to see you again real soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Cindy , Gestion de l’hôtel
Thank you!!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Property poorly maintained in the rooms. General area looks good but somewhat dated. Rooms are in poor condition. First room I entered had wallpaper peeling off the walls, water damage all over ceiling, large stains on sofa and stickers from a Qtip box on the mirror. Upgraded after speaking to front desk, next room hairs on the sheets, sagging sofa and smelled of smoke. Just Awful and paid hundreds, yes hundreds for the room and could not wait to get out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We are an award winning hotel and take our surveys very seriously. I apologize for any inconveniences you had with your stay with us I will be sure to share your comments with our team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
a
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you for
5 sur 5
par un voyageur

Great hotel option for our 2-day stay

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
The Hampton Inn worked out well for us when we were visiting family in PA. The pool was a hit for the kids, and the breakfast was also a highlight -- so many options. The rooms were very clean, and the staff was friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Cindy , Gestion de l’hôtel
Thank you we hope to see you again soon.