Note fondée sur 708 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2022 par Allison , Gestion de l’hôtel
Dear Diane, Thank you for taking the time to review the Hampton Inn by Hilton Lewiston-Auburn here on Hotels.com. We are thrilled you have us a PERFECT 10 rating! Sincerely, Allison Beane General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2022 sur Expedia
la tranquillité et tres propre et je vais retourné a cette hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2022 par Allison Beane, Gestion de l’hôtel
Dear Frank, Thank you for taking the time to review the Hampton Inn by Hilton Lewiston-Auburn here on Expedia. We are thrilled to hear your stay with us was clean, tranquil and you will be back to stay with us again! Sincerely, Allison Beane General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2019 sur Expedia
Breakfast was good, many choices, tha reception staff was friendly and helpfull
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2019 par Allison, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the Hampton Inn by Hilton Lewiston-Auburn here on Expedia. We appreciate the wonderful rating and comments about our breakfast and staff. The Hampton Brand recently refreshed the breakfast and everyone is loving it! Sincerely, Allison Beane General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par Allison, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the Hampton Inn by Hilton Lewiston-Auburn here on Expedia. We appreciate the PERFECT rating! We hope you will come back to visit us again. Sincerely, Allison Beane General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2019 par Allison, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the Hampton Inn by Hilton Lewiston-Auburn here on Expedia. We apprciate the wonderful rating. Sincerely, Allison Beane General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Très bien.

Publié le 2 déc. 2018 sur Hotels
Le service très courtois. Le déjeuner pas super excitant mais ça fait bien le travail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2018 par Allison , Gestion de l’hôtel
Dear Caroline, Thank you for taking the time to review us here on Hotels.com. We apprecite the kind words about our courteous staff. We do not serve lunch, so perhaps you were referencing our complementary hot breakfast buffet each morning. In early 2019, Hampton Inn's are making some great changes to breakfast so look out! Sincerely, Allison Beane General Manager
4 sur 5
par un voyageur de Drummondville, Quebec

Publié le 28 oct. 2018 sur Expedia
Propre, bien située personnel très accueillant mal insonorisé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par Ezra, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hi, Raymond! That you for the great review! We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2018 par Ezra, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great review! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2018 par Ezra, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review! We hope to see you again soon!