Note fondée sur 536 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
32 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Dirty. Unsafe. Awful
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Good
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Bed was hands down the worst mattress I have ever experienced in all of my travels !! caved deeply in the middle and was old. Room was clean. Check in staff courteous. Advertised breakfast was lacking and basically non-existent. Arrived at night, next door property was an abandoned restaurant..... night staff was the highlight.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Towels for 2 people. we had 4 people. The worst tv reception channels were barley watchable. No cups for the coffee.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Shared room with stink bugs No soap in shower even after requesting it Minimal breakfast minimal protein
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Very plain and minimal. Very inconvenient parking lot and entrance
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Hair on the bed. Stains on the sheets. Towels used. I walked into the room, turned around, walked out. And they refused to fix the situation or refund me.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Website list a free breakfast. In reality they only offered a very limited continental breakfast. Deceiving info on website!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia