Note fondée sur 298 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Great stay, everything was really clean but i will say that my room kinda smelled like smoke. it started making me cough at one point. The rest was very clean and the staff was really nice!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Dinesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Days Inn and appreciate your business and your review.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Floor was very sticky.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Dinesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying and appreciate you letting us know about the floor.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Dinesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Days Inn and appreciate business and your review.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Room smells like an ashtray.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Dinesh , Gestion de l’hôtel
We are sorry that your room was not to your satisfaction and we will discuss with housekeepers to make sure that the rooms be cleaned properly.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
I don’t know why hotels in the south don’t have carpets but other than that, it was fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Dinesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying and appreciate your comments.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Not a bad place for a night or two. Definitely nothing fancy but has the necessities. Bed was super comfortable. Couch had crumbs on it and the grout was black in the bathroom but everything seemed clean otherwise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Dinesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying and appreciate your business and your review.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Dinesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying and appreciate your business and your review.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
They did not have my reservation however my card was charged.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Dinesh , Gestion de l’hôtel
We did not give room because the name on the guest did not match the folio he filled out and also the credit card had another name and the guest.
par un voyageur
Loved it
Publié le 3 août 2024 sur HotelsLoved it! Normally I don’t like staying at inns but it turned out great and the pool was great too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Dinesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Days Inn and appreciate your business and your review.
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Dinesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Days Inn and appreciate your business and your review.