Note fondée sur 628 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024
Very clean
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024
People smoking right outside our entry door on multiple occasions
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Filthy.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Great stay
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Stop Selling Rooms That Do NOT Exist.

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
I booked this reservation for one of my drivers on Hotels.com. Hotels.com gladly took my $173 for the booking; thankfully, I called the hotel to inform them that my driver would be arriving later in the evening. Thank God I called, because the hotel was SOLD OUT and had ZERO rooms available. I contacted Hotels.com to cancel and get a refund...of course, they couldn't do that. So, I had to book ANOTHER hotel 40 miles away, pay for that one, and still have been given the cold shoulder by Hotels.com. Never again! Fool me once....
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Dirty hotel. Booked a non-smoking room and was put in the worst smelling smoking room I’ve ever seen
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia