Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2023 sur Expedia
Ok nourriture et bar
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2018 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We're delighted you had a fantastic experience at The Campbell House Lexington, Curio Collection by Hilton. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Diane, it's excellent to know that you had a positive experience at The Campbell House Lexington, Curio Collection by Hilton. Our team eagerly awaits your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Classic horse country stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Christopher, it's wonderful to hear that your stay at The Campbell House Lexington, Curio Collection by Hilton, encapsulated the classic horse country spirit. We pride ourselves on providing a unique and authentic experience, so we're thrilled to know we lived up to your expectations. Thank you for choosing us and sharing your feedback. We can't wait to welcome you back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Charming property but asked for towels more than once and didn’t receive any extra. Also asked for housekeeping one day and did not receive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Erin, thank you for choosing to stay with us. We're pleased you found our property charming. We regret to hear there were some delays regarding your requests for additional towels and housekeeping. We will certainly look into this to prevent any future inconveniences. We hope to welcome you back for a more seamless experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
All elevators were out so we had to haul all our stuff down 3 flights of stairs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Justin M. , Gestion de l’hôtel
Hi Nicole! We are so sorry about that. We had a power surge on property which caused the elevators to go into their fire safety mode. Ou elevator company came and reset them so they would be working properly. This was not a typical occurrence at the hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Justin M. , Gestion de l’hôtel
Thanks Todd!
5 sur 5
par un voyageur

Great stay and a Beautiful hotel

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
It’s a beautiful hotel and we had a great stay. My husband loved the bourbon selection and the breakfast was delicious. The rooms were cleaned, the AC worked perfect and our beds were comfy. The decoration absolutely beautiful. Great experience and we will most definitely return to this hotel when we visit our son at UKY.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Justin M. , Gestion de l’hôtel
Love to hear that Jahaida! We hope you come back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Justin M. , Gestion de l’hôtel
That's great Anne!