Note fondée sur 360 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2022 sur Expedia
Deux nuits alarme de feux a 4Hrs AM et pas de feux! Et pas si propre comme hôtel très dessue pour le prix!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Ebony, Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing to staying with us. We appreciate your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
I feel like every time I stay here something in the room is broken. Floor tiles. Missing door in closet. Heat adjustment not working.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Ebony, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Please let us know if there's anything we can do to make your next stay more comfortable. We hope to see you again in the future. Thank you for choosing to stay with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Ebony, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy. Please let us know if there's anything we can do to make your next stay more comfortable. We hope to see you again in the future. Thank you for choosing to stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Ebony, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your feedback. Please let us know if there's anything we can do to make your next stay more comfortable. We hope to see you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
The staff was great. The property was older and needed some updating. The beds were so hard. I think this is a Hampton Inn change because so many Hamptons beds are now reslly hard
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 déc. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Christmas Swim meet

Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels
The window shade didn’t work in the room. If I wanted sunlight, I had to roll the curtain and prop it on something like the light shade. Also, bathroom door didn’t lock and front door never full shut properly! Came back to our room several times and door was cracked up!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Expedia
Beds were Comfortable and the breakfast was enjoyed by our kids.