Note fondée sur 185 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Overall, a great stay. The only concern was the noise at night both in the hotel in the parking lot. Greatly impacted our sleep; would have thought the hotel manager would have done a better job controlling that.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Rowena, GSM, Gestion de l’hôtel
I am sorry for the noise disturbance; we posted a quiet hour and called their attention because other need a good sleep. I will remind the Manager on Duty to be watchful in this situation. Please give us a chance to stay with us.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brad Brown, Gestion de l’hôtel
Thanks so much
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Nice rooms. Fresh and modern.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brad Brown, Gestion de l’hôtel
Great news, Thanks
par un voyageur de South Williamsport
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Nice and quiet area! Rooms are the perfect layout and have just about everything you need. Outdoor grills are there if you’d like to have a cookout I’ll definitely be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Rowena J., Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words and perfect score! Happy to hear you had a wonderful stay with us. Looking forward seeing you again when you back in the area.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Rowena J., Gestion de l’hôtel
Thank you for your time in giving us rating. How can we make it perfect stay? We want to know for us we can improve the service. Thank you for choosing Home2 Suites!
par un voyageur
Nice property and friendly staff
Publié le 4 août 2024 sur HotelsThe hotel and the hospitality staff were great. I appreciated how breakfast was served as early as 5:30 am.
In terms of cons, I am not sure if the walls are thin or if I just got extremely unlucky because for all 4 nights that we were there, one of my neighbors ran the dishwasher every single night between 2-4 am that kept me up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Bailey C, Area Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review of the hotel and the team! We're glad we could help provide an exception service for the weekend. :) We also appreciate the note about the noise in the middle of the night; we will absolutely look into what we can do to prevent this in the future.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Bailey C, Area Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great score! We are glad you enjoyed your stay and would love to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Rowena J., Gestion de l’hôtel
I appreciate your time in giving us rating. Please let us know which area we can improve. Thank you!
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Bailey C, Area Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the perfect score! We're glad you enjoyed your stay and look forward to seeing you again!- Bailey C, Area Director of Sales
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Bailey C, Area Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great score! We hope to welcome you back again and keep delivering that exceptional service you can expect from us. :) - Bailey C, Area Director of Sales