Note fondée sur 407 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2019 sur Expedia
Parking privé avec beaucoup de places. piscine intérieure avec spa hammam et sauna
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Richard, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2022 sur Expedia
I have used this hotel over a number of years- with always good service. Sadly it’s closing to be taken over by the Government to house asylum seekers. This is a big loss for Leyland because the hotel was well used by local people for events .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
1 sur 5
par un voyageur

NO sleep for us!

Publié le 28 mars 2022 sur Hotels
The room was lovely and clean. Bed was really comfortable. Unfortunately our stay was completely ruined by the guests next door who had a continuous domestic throughout the night, from 10pm - 4am, which even resulted in our door being punched. It was quite a scary experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Nicola, we are sorry to read of your experience. This is not usual for out hotel. I am sure that had you contacted a member of the team we would have dealt with the situation. Kind Regards Hotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2022 par Claire Ashcroft, Hotel General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I hope you will come back and visit us again soon. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2022 par Claire Ashcroft, Hotel General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I hope you will come back and visit us again soon. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2022 par Claire Ashcroft, Hotel General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I hope you will come back and visit us again soon. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2022 par Claire Ashcroft, Hotel General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I hope you will come back and visit us again soon. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Enjoyable stay

Publié le 6 mars 2022 sur Hotels
Comfortable. Very close to M6 quick getaway! Ate in hotel restaurant- food was very good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2022 par Claire Ashcroft, Hotel General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to complete feedback on your stay. Much appreciated. Kind regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2022 par Claire Ashcroft, Hotel General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback regarding your stay at the hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2022 sur Expedia
easy to find hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2022 par Claire Ashcroft, Hotel General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback regarding your stay at the hotel. I hope we can welcome you again in the future. Kind regards