Note fondée sur 58 évaluations de clients

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4,2 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia
好是好就是有點舊了,早餐是非常不錯的,但是就價格來說還是偏貴
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

总体不错,服务有待改进

Publié le 12 mai 2021 sur Hotels
普通服务员对客人的服务意识欠佳
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2021 par 市场传媒部, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,非常感谢您选择拉萨香格里拉酒店,您的10分好评是我们下次的努力目标,并且我们会努力提高员工服务意识,加强员工培训,我们会继续保持优质的服务以及热情好客的香格里拉精神。期待您的再次光临,祝您旅途愉快!扎西德勒! 拉萨香格里拉大酒店市场传媒部
4 sur 5
par un voyageur

服務水準問題

Publié le 30 déc. 2019 sur Hotels
整體來說真的不是五星飯店服務水準,可能是淡季,職員非常少,,入住感覺真的不好,員工服務不專業,我曾入住過曼谷、台灣、北京、香格里拉酒店,拉薩這間是我不喜歡的
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par Media and marketing department , Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好,感谢您选择拉萨香格里拉大酒店并留下您的反馈。您的反馈能让我们了解客人的真实感受,从而不断提高我们的服务质量。对于您在酒店的不愉快经历,我们深感抱歉,酒店非常重视您的意见和建议,关于您提出的卫生问题,我们会有针对性的对员工进行培训,避免此类问题再次发生。同时,我们已在后台申请与您取得联系,如果方便的话,我们希望可以给您取得更进一步的联系。您的宝贵意见和建议将有助我们更好的为宾客提供服务,再次感激阁下的分享。希望能有幸再次为阁下服务,并看到我们服务的提升。祝好,拉萨香格里拉大酒店市场传媒部。
4 sur 5
par un voyageur de DuckDMacau

Publié le 24 oct. 2019 sur Expedia
空間大,景觀好,員工有禮,整潔安靜。房間太悶,空氣不流通,要通知員工開窗,但開窗後卻很冷。房間有加濕器。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par Public relation manager , Gestion de l’hôtel
敬爱的宾客, 您好, 感谢您选择拉萨香格里拉大酒店,并对我们酒店的精彩评论!我们十分高兴听到您在我们酒店过得愉快,我们酒店同事的服务能让您感到满意。拉萨香格里拉大酒店地理位置优越,位于城市地标建筑布达拉宫和罗布林卡之间,步行仅需20分钟左右即可到达布达拉宫,出行也是十分便利的。我们酒店致力于为客人提供优质的入住体验及便捷的服务,自助餐厅丰盛的早餐,客房温馨的布置,并配有免费高速的WiFi,藏式风格的设计,是您出行旅游的绝佳选择。酒店一楼有24小时免费弥散式供氧的氧吧和专业的医务室,可以有效的缓解客人初到高原带来的不适感。我们将继续保持优质的服务和热情好客的香格里拉精神。在此祝您生活愉快,期待能与您再次相遇在拉萨香格里拉! 祝好,拉萨香格里拉大酒店市场传媒部
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2019 sur Expedia
Dinner buffet is excellent. The room size is smaller comparing St Regis and steam sauna does not work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2019 par Public relation center, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing shangri-la hotel in Lhasa and your wonderful comments on our hotel! We are very glad to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and you are satisfied with the service provided by our colleagues. Lhasa shangri-la hotel is located in a superior location, between the city landmark potala palace and norbulingka. It only takes about 20 minutes to reach potala palace on foot, and the travel is also very convenient. Our hotel is committed to provide guests with quality check-in experience and convenient service, buffet breakfast, warm room layout, and equipped with free high-speed WiFi, Tibetan style design, is the best choice for you to travel. On the first floor of the hotel, there is an oxygen bar providing free oxygen for 24 hours and a professional infirmary, which can effectively relieve the discomfort of the guests when they first arrive at the plateau. We will continue to maintain the quality of service and hospitality of the shangri-la spirit. Wish you a happy life, looking forward to meeting you again in Lhasa shangri-la! Good luck, marketing and media department, shangri-la hotel, Lhasa
5 sur 5
par un voyageur de Miami

Publié le 28 sept. 2019 sur Expedia
Amazing experience. John was extreamly helpful and hospitable. He made check in a very pleasant experience and arranged amazing details for our friend who was having her birthday.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2019 par SLLS Communication, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your choice Lhasa shangri-la hotel and your wonderful review of our hotel! We are very glad to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and you are satisfied with the service provided by our colleagues. Lhasa shangri-la hotel is conveniently located between the city landmark potala palace and norbulingka. Our hotel is committed to providing guests with a quality stay experience and convenient service, and we will continue to maintain the quality service and hospitality of shangri-la. Wish you a happy life and looking forward to meeting you again in Lhasa shangri-la! Marketing and media department, shangri-la hotel, Lhasa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2019 sur Hotels
Vacation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2019 par SLLS communication, Gestion de l’hôtel
Dear customers, Thank you for choosing Lhasa Shangri-La hotel and giving us a satisfactory remarks. We are very happy that you like our hotel, and we will continue to maintain the excellent service and hospitable Shangri-La spirit. It is worth mentioning that the oxygen bar in our hotel can relieve some discomfort when you first arrive at the plateau. I hope you can share our hotel with your friends. Wish you a pleasant journey and look forward to seeing you again! Marketing and media department, Shangri-La hotel, Lhasa