Note fondée sur 48 évaluations de clients

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4,4 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
We had a nice stay at the St Regis Lhasa resort. However, I was disappointed that the St. Regis, a 5 star hotel, did not have a gym, which is an amenity I would expect for a 5 star hotel. Also, the pool was closed during our stay. Please improve the wifi connectivity in the room because it was very slow. I appreciated the St. Regis accommodating a late check out request; the customer service of the staff was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Digital Office, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for choosing our hotel as your stay during your trip. Because the hotel is located at a high altitude, we do not recommend aerobic exercise at the hotel. And the hotel's swimming pool is viewable only. We will improve the room Wi-Fi connection in the future, and thanks for your advice. Welcome to stay at the St. Regis Lhasa Resort again on your next trip to Lhasa.
5 sur 5
par un voyageur de Brooklyn

Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
Best hotel in Lhasa. Stayed there twice, once in the main building and once in one of the stand alone buildings. The room in the main building was in great condition and everything worked. The room in the stand-alone building required some renovating. Not bad per se, but given the 5-star status, I was expecting more consistent upkeep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Digital Officer, Gestion de l’hôtel
Dear guest. Thank you for staying at the St. Regis Lhasa Resort. We have shared and discussed your feedback on the room facilities at the hotel management meeting. We will also strengthen the maintenance and renovation of room facilities in the future. Your feedback and suggestions will help us to continuously improve ourselves, and please be assured that we value every guest's stay experience. Please accept our sincere invitation and hope to have the opportunity to make your stay better. We sincerely welcome your visit again!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2023 sur Hotels
The hotel is a bit old, needs a complete renovation, the breakfast was disappointing,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2022 sur Hotels
Best hotel in Lhasa!