Note fondée sur 203 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Veronika, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for choosing our hotel for your stay in Liberec. We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope that we will be able to welcome you again soon. Kind regards,Veronika Kroftová, Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Supert hotell sentralt i Liberec med parkering rett utenfor. God frokost. Anbefales.
par un voyageur
Publié le 2 mai 2024 sur Hotels
We liked this hotel with some level of nostalgia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Veronika, Gestion de l’hôtel
Dear George,thank you for your recent stay and your review. We would be happy to welcome you back to our Clarion Grandhotel Zlatý Lev anytime.Kind regards,Veronika Kroftová, Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Veronika , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Koskiola, we are glad that you chose our hotel for your stay in Liberec and that you were satisfied. Thank you for your visit and your kind review and we hope that you will be equally satisfied during your next stay.Have a nice day,Veronika Kroftová, Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
the staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Veronika, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words. We are delighted that you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Sincerely,Veronika Kroftová, Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Hotel mit ausbaufähigem Potential.
Schön wäre es gewesen, wenn man im Zimmer keine offenen Stromkabel (die selbstverständlich Strom führten!) gehabt hätte, Löcher in der Gardinen, ein verschmutztes Sofa, eine funktionierende Dusche, für alle Kopfkissen auch Bezüge und nicht überall Staub vorgefunden hätte. Schön wäre auch ein Zimmer mit Badewanne gewesen, wenn man Wellness macht.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Veronika Kroftová, Gestion de l’hôtel
Hallo,Vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Unterkunft nicht absolut makellos war und dass Sie einige Mängel festgestellt haben.Wir möchten Ihnen versichern, dass wir uns umgehend mit Ihren Anmerkungen auseinandersetzen und Maßnahmen ergreifen werden, um sicherzustellen, dass ähnliche Situationen in Zukunft nicht mehr vorkommen.Wir danken Ihnen nochmals für Ihr Feedback und hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben werden, Ihnen unsere Verbesserungen bei zukünftigen Besuchen zu zeigen.Mit freundlichen Grüßen,Veronika Kroftová, Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
Excellent hotel with amazing breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Veronika Kroftová, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your positive feedback about your stay at our hotel. We are glad you enjoyed your stay and that you enjoyed our wonderful breakfast. We hope it was not your last experience with our hotel. We will be happy to welcome you again anytime.Best regards, Veronika Kroftová, Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2023 sur Hotels
Greit hotell , men ingen aircondition på rommet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Dominik Pulpan, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.
par un voyageur
Great hotel with glamour in the center of Liberec
Publié le 15 oct. 2023 sur HotelsVery nice hotel in "old style", but with some glamour, in the City Center of Liberec. Friendly staff, great breakfast buffet, everything perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Dominik Pulpan, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martin, Thank you for your feedback, which is greatly appreciated. We are very happy that you were satisfied with your stay, we do our best to make all our guests feel at home. We hope that we will be able to welcome you again at the Clarion Grandhotel Zlatý Lev during your next stay in Liberec.