Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,1 sur 5
2,8 Propreté de la chambre
2,2 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mars 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 nov. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 avr. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Complaint

Publié le 2 avr. 2022 sur Hotels
Either Hotels.com or Volatone STOLE MY MONEY. I booked but when i got there to check in i was told Volatone is not registered with Hotels.com. I then tried calling Hotels.com without success and even my email was not responded. So this was all a scam. Basically my money was stolen.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 déc. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2020 sur Hotels
Cheap, But a kettle that did not switch off resulted in water tasting of burnt plastic. And why provide a bedside lamp with no socket? I have stayed in a few b&b in Lichtenburg over the years and have not found one yet that I would recommend. so maybe cheap wins.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2020 par Nono, Gestion de l’hôtel
Good day, Mr Fenn, thank you for staying with us, we really apologise for the faults in the rooms, we would definately correct the mistakes seen, and its because of your rating that we would be better.