Note fondée sur 222 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Boulogne Billancourt

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Nice hotel with everything you expect. The room we were in could use a little refresh.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Liva Hotel administration, Gestion de l’hôtel
Dear Benoit ! Thank You for Your short and nice review! We look forward to welcoming you back to our Hotel.
4 sur 5
par un voyageur

live in Liva

Publié le 29 mai 2019 sur Hotels
Hôtel classique bien placé. Parking assuré. Petit-dejeuner copieux. Aménagement de la chambre assez sommaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2019 par Līva Hotel administration, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank You for leaving a review of Your stay. I am glad You enjoyed Your stay with us.
4 sur 5
par Eugene de Montrouge

hôtel sympa, restaurant qui mérite d'être essayé

Publié le 26 août 2015 sur Hotels
Très court séjour dans cette ville, donc 1 seule nuit dans cet hôtel moderne qui a un personnel efficace. La propreté est bonne, le confort pas le meilleur mais suffisant. Le restaurant et le petit-déjeuner sont de bonne qualité, j'ai beaucoup apprécié.
1 sur 5
par Mickael

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 avr. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Liva Hotel administration, Gestion de l’hôtel
Dear Ralf ! Thank You for Your positive review and high rating! We look forward to welcoming You back to our Hotel. Sincerely, "Liva" hotel administration.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Liva Hotel administration, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, we are very sorry that there were some moments that You did not like during Your stay at our hotel. We promise You that we will take all necessary steps to improve the quality of services. Thank You very much for Your feedback! We will be glad to see You again! Best wishes, Liva Hotel administration.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Net hotel met uitstekend ontbijt. De kamers zijn alleen ietwat gedateerd, maar de rest is prima in orde.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Liva Hotel administration, Gestion de l’hôtel
Dear Bert ! Thank You very much for choosing our Hotel and for Your trust. You are welcome back at anytime. Best wishes, Liva Hotel administration.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Liva Hotel administration, Gestion de l’hôtel
Dear Guest! Thank You for You review, next time please let us know if there is something disturbing You in the room. we want You to have the best possible stay. Best wishes, Liva Hotel administration.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Liva Hotel administration, Gestion de l’hôtel
Dear Poul-Erik! Thank You for You review, next time please let us know if there is something disturbing You in the room. we want You to have the best possible stay. Best wishes, Liva Hotel administration.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Liva Hotel administration, Gestion de l’hôtel
Dear Paul! Thank You for Your very nice review. You are welcome back at anytime. Best wishes, Liva Hotel administration.