Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
67 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2019 par Zara, Gestion de l’hôtel
Appreciate your positive rating, Anthony! We do take pride in catering to our guests needs the best way we can. Keep this love coming :) Regards, Zara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Situated along the highway and close to fastfoods and grocery store.
4 sur 5
par un voyageur

friendly staff

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
very friendly staffs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
for the price, its very good. its restaurant have very limited food to offer but at least it has. staff was very friendly, garage was secured although we have to wake up the guard eveyrime we come. i will stay again, a good place if you want a place to sleep for the night or two.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2023 sur Expedia
I love the staff they are very friendly and helpful. They also respect your privacy, Miss Gina was not letting anyone know where my room is which is amazing. I love my privacy. Miss Gina was very helpful and friendly. I will stay there again next time I go back to cebu.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2019 sur Expedia
Staff was very nice, respectful and helpful in everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2019 par Ravneet, Gestion de l’hôtel
Hi, William! We are glad to see that you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Ravneet
3 sur 5
par un voyageur

なかなか

Publié le 16 févr. 2019 sur Hotels
特別良くもなく悪くもなくでした。セブでは当たり前かも知れないけど、シャワーにお湯が出ないのは残念。近くのレストランオーナーと親しくなれたのはこちらに泊まったお陰でした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2019 par Joan, Gestion de l’hôtel
Hi Masahiro, thank you for staying with us! Thank you also for your honest review. We are very sorry for your experience but as of the moment all our STANDARD ROOMS don't have a water heater. We hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Great

Publié le 9 déc. 2018 sur Hotels
Good personal, tidy and quiet location. I advice it if u come to Liloan for a holiday
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2019 par CounTess Staff, Gestion de l’hôtel
Thanky you for your kind review, greatly appreciated.
2 sur 5
par un voyageur de Melbourne,Australia

Clean hotel

Publié le 6 sept. 2018 sur Expedia
Hotel was clean, no food , had to pay for hot water to make a coffee.boring place .ok if you just want a bed for the night . Staff not helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2018 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for taking time to give your feedback. Maybe the incharge didnt explain well, it's not the water but the styro cup you were supposed to be paying. We will try to look into our staff's customer service and improve from here. Thank you again.
3 sur 5
par un voyageur de 札幌市北海道日本

日本語を話せるスタッフがいる

Publié le 23 avr. 2018 sur Expedia
エレベーターもないしバスタブもバスルームに鏡すらないけどスタッフはみな親切で居心地がいいホテルです。ホテルの外観のボロさからは信じられないくらい部屋はきれいで清潔です。近所にスーパーはありますがレストランやバーはありません。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2018 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your kind review. very much appreciated :)