Note fondée sur 519 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Faux cinq étoiles/ leading of the word
Publié le 26 juill. 2024 sur HotelsJ’ai eu le plus glacés des check in. La fille était pédante et incapable de lâcher la moitié d’un sourire. Elle m’a même pas demandé ma carte de crédit pour les extras comme le font par procédure .. j’ai eu une belle et grande chambre ( j’ai bien payé pour ça quand même ) mais je crois je suis en dessous d’une salle de
Réception car hier soir impossible de dormir même après minuit par le bruit et le pas dans le plafond que cela produisait.. je me suis plaint plusieurs fois sans suite .. je suis monté à la réception à minuit pour que ça s’arrête mais comme si rien.. j’ai même un trou dans mon drap! Donc que fait housekeeping?
Pourtant on descends dans un 5 étoiles et leading of the word .. je connais les procédures mais ici rien ni compte !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Jennifer Minaya Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Alexandre,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at the Country Club Lima Hotel. Your opinion is very important for us. On the other hand, please allow me to express my sincerest apologies for the bad experience during your stay. We are going to inform to the area in charge to take the appropriate measures, address the problems and avoid future incidents.As a member of The Leading Hotels of the World, we continuously strive to meet your needs and expectations; therefore, your wonderful comments has been very valuable for us.Thank you again for choosing The Country Club Lima Hotel and giving us a valuable opinion that will be shared with the entire staff , they will feel proud to know that they have made such a brilliant job and they will be looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2023 par Juan Jose Eyzaguirre Avila Rooms Division Manage, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jean, Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at the Country Club Lima Hotel. Your opinion is very important to us. We are proud and happy to know that you have enjoyed your stay at the hotel. We do try hard to make our guests feel at home. As a member of The Leading Hotels of the World, we continuously strive to meet your needs and expectations; therefore, your feedback has been very valuable to us. Thank you again for choosing The Country Club Lima Hotel and giving us a valuable opinion that will be shared with the entire staff , they will feel proud to know that they have made such a brilliant job and they will be looking forward to welcoming you back soon. Best Regrads
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2022 sur Expedia
Nous avons eu des problèmes avec notre chambre mais aussitôt mentionnés, Paula, la personne responsable, s’est chargée de nous trouver une autre chambre à notre convenance et nous a permis de quitter en soirée, ce qui nous a beaucoup rendu service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par Juan Jose Eyzaguirre- Room division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Danielle: We are thankful for your qualification and it make us proud to know that you are enjoing your stay in the hotel. In Country Club Lima Hotel, we are always concerned about giving our guest the best quality service and experience. Thanks again for sharing your experience with us, we hope you have an excellent stay with us. Regards, Juan Jose Eyzaguirre Rooms Division Manager Country Club Lima Hotel
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2021 sur Expedia
La classe !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2021 par Dear Guest,, Gestion de l’hôtel
We are thankful for your qualification and it make us proud to know that you enjoyed your stay in the hotel. In Country Club Lima Hotel, we are always concerned about giving our guest the best quality service and experience.
Thanks again for sharing your experience with us, and we hope you come back soon.
Regards,
Marianella Ramirez Corzo Beckmann
Rooms Division Manager
par un voyageur
Bel établissement, qualité service à (re)assurer
Publié le 5 janv. 2021 sur HotelsTrès bel établissement mais la situation liée au Covid a probablement beaucoup impacté la qualité du service. Tout est resté convenable néanmoins. Nous nous sommes rendus en taxi car il n'y a pas de parking sécurisé. Nous avons annulé notre seconde nuit (31 déc - 1er janvier) vu qu'aucun service n'était offert (pas de restaurant!).
Globalement décevant pour le prix, souhaitons que ce ne soit que passager.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2021 par Marianella Ramirez Corzo, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at the Country Club Lima Hotel. Your opinion is very important for us. We are proud and happy to know that you have been enjoyed our personalize services. On the other hand, please allow me to express my sincerest apologies for the inconveniences during your stay. We are going to inform to the area in charge to take the appropriate measures, address the problems and avoid future incidents.
As a member of The Leading Hotels of the World, we continuously strive to meet your needs and expectations; therefore, your wonderful comments has been very valuable for us.
Thank you again for choosing The Country Club Lima Hotel and giving us a valuable opinion that will be shared with the entire staff , they will feel proud to know that they have made such a brilliant job and they will be looking forward to welcoming you back soon.
Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 9 nov. 2019 sur Hotels
Magnifique hôtel dans un cadre exceptionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Marianella Ramirez-Corzo Beckmann Rooms Division M, Gestion de l’hôtel
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!
par un voyageur de Montreal
Publié le 12 oct. 2019 sur Expedia
Très bel établissement dans un quartier appréciable de lima.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2019 par Marianella, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your recently experience at the Country Club Lima Hotel. Your opinion is very important for us. We are proud and happy to know that you have enjoyed your stay in the hotel. We do try hard to make our guests feel at home.
As a member of The Leading Hotels of the World, we continuously strive to meet your needs and expectations; therefore, your feedback has been very valuable to us.
Thank you again for choosing The Country Club Lima Hotel and giving us a valuable opinion that will be share to the entire staff , they will feel proud to know that they have made such a brilliant job and they will be looking forward to welcoming you back soon.
Sincerely,
Marianella Ramirez-Corzo
Rooms Division Manager
Country Club Lima Hotel
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2018 sur Hotels
Everything was perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2018 par Marianella Ramirez Corzo, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
We are thankful for your qualification and it make us proud to know that you enjoyed your stay in the hotel. In Country Club Lima Hotel, we are always worried about giving our guest the best quality service and experience.
Thanks again for sharing your experience with us, and we hope you come back soon.
Regards,
Marianella Ramirez-Corzo
Rooms Division Manager
Country Club Lima Hotel
par Alexandre
Hôtel calme et agréable à Lima
Publié le 18 avr. 2017 sur HotelsTrès bon hôtel, personnel agréable et compétent
par Mathieu
Sans aucun doute le meilleur hôtel de Lima
Publié le 18 août 2016 sur HotelsHôtel de luxe et de charme. Service parfait. Petit déjeuner excellent, le thé est un Must. Bons soins