Note fondée sur 179 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Montreal
Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
Plafond très haut. Décor moderne dans une vieille bâtisse rénovée. Belle terrasse sur le toit.
par un voyageur
Publié le 18 juin 2022 sur Expedia
Petit hôtel des plus raffiné avec une collection d’art péruvien impressionnante. Si vous aimez l’architecture et la déco intérieur vous serez bien servis à l’Hôtel B. De plus cet hôtel est situé au coeur du quartier Baranco, un des plus dynamique de Lima.
par un voyageur
Publié le 26 janv. 2020 sur Expedia
Très bel hotel, moderne et nourriture impeccable.
Petit déjeuner et le thé offert en après midi avec très bon choix et bon service.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Amazing Hotel Stay made even more special by the team who are all focused on customer service. The hotel is a beautiful building located in the buzzy / groovy area of Baranco which has loads of coffee shops / restaurants and small shops. We stayed 3 times at Hotel B during our 17 days stay in Peru and each occasion was as good as the previous time!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Hotel B is A . The hotel is a wonderfully located around terrific restaurants, Galleries, very walkable to the seaside and great parts of the city. The staff could not have been more accommodating and gracious. Breakfast each morning was fabulous with many options. The hotel is filled with artwork as are the rooms. This is a top-of-the-line boutique hotel. Very highly recommended.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
The property is very nice with a collection of artworks and lot of charme.
Two elements I didn’t like:
1) the room was at ground floor with a window directly on the street. We had check in at 4pm with still light outside and the window was closed with everything dark.
To open the window I had to move some forniture..
2) No soundproofing at all due to an old door. Starting from 5 in the morning the housekeeping and some staff started working in the corridor / restaurant for breakfast and there was lot of noise.
3) except for Jess in the reception and the waiter at breakfast time, personnel not very helpful
It is a real shame because overall the property is in a nice area and the building - common areas are very nice.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels