Note fondée sur 388 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2020 par GUEST RELATIONS, Gestion de l’hôtel
Gracias
5 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 21 août 2019 sur Hotels
Excellent petit déjeuner Bien placé et plutôt calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2019 par GUEST RELATIONS , Gestion de l’hôtel
Estimado Huésped , Estamos muy agradecidos por su visita al Hotel Stefano’s en Lima y por sus elogiosas palabras sobre nuestro servicio, amenities e instalaciones. Como equipo, nos reconforta mucho que usted haya reparado en tantos detalles, ya que día a día nos proponemos diferenciarnos a través de ellos. ¡Muchas gracias! Esperamos recibirlos nuevamente de regreso a Lima. Saludos cordiales, Hotel Stefano’s
3 sur 5
par LOIC de NIMES

Hotel bien placé, convenable pour le prix, service

Publié le 15 déc. 2014 sur Hotels
Quartier agréable, bon service, Chambre correcte mais mal insonorisée, convenable pour le prix. Du bruit le matin liés au travaux lors de mon séjour ( 12 Dec )
3 sur 5
par un voyageur

very good breakfast

Publié le 9 avr. 2014 sur Hotels
We reserved a Junior suite & they put us in a small room.After complaining they offered us something better...1 chair& the jaccusi not working...
4 sur 5
par Cecilia

Good location

Publié le 30 janv. 2013 sur Hotels
Well situated, close to Parque Kennedy. Good price vs quality. Good service but we had a problem with the sewage in the combined shower /bath tub. It didn’t get solved as promised and it took some calls before we could use another room to shower in. Would have been better if we had had this in the first place instead of waiting for someone to show up and solve the problem in the room, (which never happened). We could leave our luggage without being charged extra.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 déc. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Nice customer service lady!

Publié le 30 nov. 2020 sur Hotels
The lady at the front desk was very nice and helpful, she allowed us to stay in the room until 3pm, we had to catch a 7pm flight. I missed the buffet breakfast... lol.. but they brought breakfast to our room, nice selection of bread, fruit and drinks. The hotel is located near to the Kennedy Park, restaurants and grocery stores. I will definitely stay here again.
1 sur 5
par un voyageur

FALTA DE ATENCION DE HOTEL STEFANOS Y HOTELS.COM

Publié le 21 nov. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Not good.

Publié le 20 mars 2020 sur Hotels
This hotel was not very good. In fact they changed our hotel to another one on the night of our arrival. I can not recommend this hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2020 sur Hotels
good service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2020 par GUEST RELATIONS, Gestion de l’hôtel
Thanks