Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thank you, Jennie for the awesome review. We look forward to hopefully hosting you again at the Lodge.
5 sur 5
par un voyageur de Las Vegas, NV, USA

Publié le 23 avr. 2019 sur Expedia
They only accommodate 10-12 guests at a time which makes for a very personal experience. Much better than the large group lodges!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2019 par Marvis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur de Sao Paulo

Exclusividade na selva

Publié le 12 août 2018 sur Expedia
Hotel excelente! Super exclusivo - apenas 5 suítes!!!
2 sur 5
par un voyageur de miami

Be prepared to be nickle and dimed.

Publié le 18 mars 2016 sur Expedia
Pour : Bjorn as a guide
Contre : everything
When one pays a premium price one should get premium service. On this trip I rode rovis rail and stayed in a suite at saxon hotel and villas in johannesburg. These are true 5 star. I know expedia caters to people with lower expectations. They should not rate this place 5 star. The air conditioner doesnt work. You will not be able to sleep.Make sure to ask them for a price list first. They offer you everything and you dont have any idea of what it costs. The food is horrible. Also remember one of your two game drives leaves at 530am. For people who want a true 5 star experience stay away.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2014 sur Hotels