Note fondée sur 344 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Candlewood Suites Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Judy,Thank you for staying with us. We really appreciate your honest review. Our entire staff work really hard everyday to provide Superior Services to all our guest. Again Thank you for staying with us. Safe Travel!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for choosing our hotel. We always strive to provide a great stay for our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
I thought the property would be in better condition than it was.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Candlewood Suites Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Rest assure we are always making improvement on daily bases. We are sorry that we felt short. Hope you will give us another chance to provide you with superior services in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Our room smelled like stale food, carpet was sticky, only one chair and it had oil on it from other people’s hair. A repair man who didn’t speak English well came by at 7:30 to look at our air conditioner and it made us very uncomfortable. Later front desk called to see if air worked because he told her it wasn’t.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Candlewood Suites Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
We are sorry that we felt short this time. Rest assure our Executive HSK has been informed and necessary steps has been taken. We will be retraining our staff again. We do have enough chairs in all our rooms and some rooms has recliners that most our guest loves to have in our all suites hotel. Hope you will give us another chance and see all new improvement we are doing every day.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
A/c didn't work so good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We would like to extend our apologies about the air conditioning in your room. Please know that we use guest feedback to correct issues.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope you choose us on your next trip to Lincoln!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Quiet, reasonable price, and a large room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We are happy that you enjoyed your time with us!
3 sur 5
par un voyageur

Extended stay hotel

Publié le 6 mai 2024 sur Hotels
I didn’t realize it was an extended stay type of hotel. It is kinda worn and the shower didn’t have much pressure. The bed was decent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that we did not meet your expectations on your recent visit. We do our best to provide a comfortable stay for all of our guests.