Note fondée sur 872 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The proberty was old put could be nice the grounds around needs to be renovated. The rooms were clean put lots of landlord special fixes instead of doing them right, there was only like 4 channels on over the air antenna for t.v. , the bath tub handle was hard to figure out becouse it was peiced together. Put you get what you pay for the price was good. I would stay again for the price.
par un voyageur de EDINA
Publié le 15 août 2024
Very convenient, safe, clean property with comfortable rooms and beds.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Room was nice, interior was clean and fresh, exterior was poorly maintained
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
No problems. We were in Lincoln for a short family trip. We like to stay here for convenience and affordability. Staff is always very nice and helpful. Room is clean.
par un voyageur
Spotless
Publié le 10 août 2024 sur HotelsWhile the bed looked nice it was very hard and uncomfortable. I guess I am used to a softer bed. The entire place was spotless but wore out and needs some care. For the price I would stay again just for the clean rooms.
par un voyageur de Minneapolis
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Very convenient to freeway
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
the staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The facility canceled our reservation and waited until we arrived, late at night, to tell us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and I apologize for the inconvenience this has caused you. We take all feedback that we get and use it to help us improve to insure we can provide exceptional service to our guests.