Note fondée sur 522 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
Il y aurait pu y avoir des aliments avec plus de protéines pour le déjeuner (seulement du fromage à la crème)
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Older hotel but clean and well maintained.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Highlands Ranch

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The pictures are way nicer than the actual property.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Room was clean and staff interaction to quick and professional. It is close to UNL when attending sporting events. Close to grocery stores, fast food, etc. I've stayed at this property several times and have never had a bad experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The hotel was clean, friendly staff. We stayed as a group for the husker game. Only thing that needs improvment on is the keys to the room dont work great and takes a while for door to unlock. Breakfast could be better and I wouldn't consider it "Continental". Other than that our stay overall was good.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

room condition

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
The room was clean and comfortable however the tv did not work and the mattress must be older as we were both rolling to the center of the bed. The location was wonderful.