Note fondée sur 924 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Bel hôtel, central

Publié le 24 janv. 2017 sur Expedia
Pour : Le déjeuner -- fourni dans mon cas -- était excellent.
Tout était parfait. La piscine est ouverte de 6h00 le matin jusqu'à 11h00 le soir. Très apprécié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2017 par B. Paul Tunakan, Gestion de l’hôtel
Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne Je suis content que vous avez apprécié votre séjour et surtout la piscine.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024
The rooms are dated, breakfast and parking are not included, but the room rate reflected that. The room is clean and staff are great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par kyle griggs, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We greatly appreciate your stay and look forward to having you back.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par kyle griggs, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We greatly appreciate it. We look forward to having you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
I drove over 2 hours to go to a concert in Lincoln, which Ilovetodo a few timesa year. I chose the Cornhusker because it was close to the venue, therefore, location was convenient. However, I was truly disappointed there wasn't a hot tub and the pool was very cold. The restaurant was nice, the bartender was great, but I wad served the most petrified/over-cooked wings I've ever had in my life! Then, getting woken up by construction and hammering before 9am, after a concert was definitely NOTthe way i wanted to be woken up. I have no ambitions to stay there again and I don't recommend this property when there's so many other properties in the area for the same rate. The homeless were pretty rough in this area too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par kyle griggs, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We greatly appreciate it.
5 sur 5
par un voyageur de Grand Island

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Beautiful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par kyle griggs, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We greatly appreciate it. We look forward to having you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Quality stay.

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Clean, quiet, friendly and comfortable. A typical Marriott property! Everything was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par kyle griggs, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We greatly appreciate it and hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par kyle griggs, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We greatly appreciate it. We look forward to having you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par kyle griggs, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We greatly appreciate it and hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Front desk not overly friendly because we arrived late. No helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par kyle griggs, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your input and the front desk team will be coached to do better.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
There was a dirty sock in our room from previous residents. The rooms were much smaller than the photos lead you to believe, especially for the price. The bathroom barely fits one person. When we adjusted the temperature from 78 to 60 degrees, the room seemed to just get hotter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par kyle griggs, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I will let housekeeping know of the issue you experienced with your room.