Note fondée sur 249 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
57 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Not clean and full of bugs!

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Bugs!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
This used to be the worst place to stay since I was a kid. I booked the wrong hotel and I didn’t want to change the reservation so we just stayed. It was clean and didn’t have bugs like it used too. Definitely staying again when I come into town again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
We couldn’t take a shower tub was nasty Room was clean No free breakfast as advertised
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
we paid for the room before we looked at it, some of the linen had stains on them, the room stunk, we left our luggage there and went to my familys place and was told how bad the place was with stuff that goes on there. we went back and got our luggage and asked for our money back and they said they would but it had to be processed through expedia, we haven't heard anything, we didnt stay in the room, we went to quality inn and stayed