Note fondée sur 238 évaluations de clients

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2,5 sur 5
57 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
The staff is so rude and not helpful. There was a smoking deposit and since it was booked on Expedia, the person staying at the hotel room did not have a card on them to pay the $100 . Instead of helping us find solutions, the worker insisted on being as rude as possible instead.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
Es un asco
5 sur 5
par un voyageur

So outdated & Not very clean

Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
At 61.. I’ve never been in such a filthy place. Tub discolored with tiles missing and the ceiling tiles were falling in a damaged. The door had been broken into so much it had steel added to it. Unfortunately, this form does allow for video and pictures. I will contact Days Inn. This was privately owned. Since you can’t tell that when booking. I’ll never stay in a Days inn again.
5 sur 5
par un voyageur

Great

Publié le 21 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024 sur Hotels
Very good
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 avr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Kirkland

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia