Note fondée sur 34 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2023 sur Expedia
Chambre très propre et fonctionnelle mais très petite!
2 sur 5
par un voyageur

L’emplacement de l endroit!

Publié le 30 août 2023 sur Hotels
Nous n avions pas reçu le courriel de l établissements. C était numéro de chambre et le code d accès à la place. De plus pas de réceptionniste a l arrivé. Peux être une suggestion, ne pas réserver le jour même! Cars c est là les problèmes arrivent!
2 sur 5
par un voyageur

추천하지 않습니다

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
찾기힘든 입구. 노 리셉션. 좁은방. 테이블 없음. 클리닝 안됨.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par A House in Estoril, Gestion de l’hôtel
Dear Kyungsoo,First of all, thank you so much for choosed our house to stay and for share your experience.It is very important for us to know that we may improve our check-in procedure, we always send the message with the codes and information needed once the room is ready, for the mobile phone number provided on the reservation but we are already thinking how this can be more helpful and simplify the arrival moment to our guests.Our room cleaning is done every three days as previously informed. However, next time you stay with us, please do not hesitate to ask us so we may replace with some fresh towels or realize an extra cleaning, we just want our guests to have the best experience possible.We really hope that we may welcoming you back on a near future.Kind regards,José A House in Estoril
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Almost perfect, except there was some confusion about whether breakfast was included (The welcome email said it was included, The kind staff member mentioned it was not. Issue was resolved quickly.)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Great location near the beach. Clean. Good service. My only complaint would be not receiving a change of towels and trouble with the key code. The key code issue was resolved and manager was very apologetic. There is an emergency evacuation plan that is in the room and lights up in the dark. If I were to stay again I would bring a sleeping mask.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Aceptable

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Habitación muy pequeña! Mala relación calidad-precio
3 sur 5
par un voyageur

Hotell utan personlig kontakt

Publié le 30 avr. 2024 sur Hotels
Tyvärr fick jag ingen incheckningsinformation via Mail. På plats fick jag ringa upp och kunde då få koderna för de olika dörrar till mitt rum. Låset till mitt rum behöver nya batterier, kunde inte alltid komma in på rummet direkt man behövde hoppas att det digitala låset tog emot inmatningen. Dålig ljudisolerade rum, man hör när rumsgrannarna går i korridoren, öppnar/stängar dörrar eller rent av prata i korridoren. Annars ett trevligt hotell med unikt koncept, nära congresscentrum. Fint rum, rent och snyggt.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
Cosy