Note fondée sur 414 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
We highly recommend this apartment-hotel. The staff are very friendly and helpful and above all, the location is exceptional. We took the reservation with breakfast included and every day we had excellent and varied food, such as yogurt, eggs, cold cuts, cheese, different kinds of bread and pastries. You won't regret booking at this establishment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Joana Miguel, Gestion de l’hôtel
Dear Sonia, Thank you for your feedback on your stay at Almaria - Ex Libris Building. We are pleased to hear that you enjoyed the experience and our team's dedicated, attentive, and professional service. Your comments make us proud and serve as an incentive for continuously improving our service and striving for excellence. We hope it will always be your home when you come to lisbon! Best regards, Concierge
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Catarina Reimão | Concierge , Gestion de l’hôtel
Dear Melissa, Thank you for your feedback on your stay at Almaria - Ex Libris Building. We are pleased to hear that you enjoyed the experience and our team's dedicated, attentive, and professional service. Your comments make us proud and serve as an incentive for continuously improving our service and striving for excellence. We hope it will always be your home when you come to lisbon! Best regards
par un voyageur
Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Notre séjour a été impeccable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Filipe Costa | Concierge, Gestion de l’hôtel
Chere Sandra,Merci beaucoup pour votre tres gentil mots sur le sejour avec nous. Nous somme tres contentes qui vous avez bien passer et ça cest le plus importante pour notre equipe.Á bientôt!Cordialement,
par un voyageur
Parfait
Publié le 22 avr. 2024 sur HotelsTout simplement parfait. Joana qui gère l'accueil a été très à l'écoute tout au long de notre séjour. L'appartement était tout simplement parfait (grand, spacieux, ultra propre, pratique, idéalement situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Pedro Rosa Concierge | Almaria, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, Thank you for your feedback on your stay at Almaria - Ex Libris Building. We are pleased to hear that you enjoyed the experience and our team's dedicated, attentive, and professional service. Your comments make us proud and serve as an incentive for continuously improving our service and striving for excellence. We hope it will always be your home when you come to lisbon! Best regards
par un voyageur
Publié le 11 août 2023 sur Expedia
The appartement was absolutely perfect for our family. The breakfast option is a must as the food quality and variety offered was great. Staff is Nice and location is perfect. I would recommend Ex Libris to every une I know!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par Eduardo Siquenique | Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Marc-André, First of all thank you very much for your preference in Almaria - Ex Libris Building as well as we would like to thank you for the excellent review. We always strive to provide our customers with the highest quality all the time. Looking forward to welcome you back at Almaria in one of our "Edifícios com História". Warm regards,
par un voyageur
Super
Publié le 31 janv. 2023 sur HotelsSuper accueil etablissement remarquable.
Top emplacement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2023 par Duarte , Gestion de l’hôtel
Dear Thierry good afternoon,Thank you for the amazing review and kind words. We were very happy to have the chance to host you and we can not wait to see you again in a near future. Hope you had a smooth flight back home. You will always be very welcome back. Looking forward.Warm regardsDuarte Director of Operations
par un voyageur
Publié le 29 mai 2022 sur Hotels
Nous sommes venus plusieurs fois dans votre établissement et avons été déçu cette année par la propreté de l appartement, le ménage a été mal fait il a fallu réclamer de passer l aspirateur. La cafetière n est pas adapter pour 6 personnes et le petit déjeuner n a jamais été pour 6 personnes mais pour 4 personnes.
Nous avions demandé au réceptionniste de réserver un taxi pour notre retour à l aéroport ce qui n a jamais été fait !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2022 par Duarte, Gestion de l’hôtel
Dear Anne Marie good afternoon, thank you for choosing us again to spend your time with us at Almaria. My wincerw apologies as I see that your experience was not what you and we expected and work to be. We already took the time to see all the points mentioned and to make sure that all our efforts will be done for that to never happen again. We really want to have the opportunity to welcome you back as we consider you very important to us.
Warm regards
Duarte Mello
Director of Operations
par un voyageur
Publié le 24 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2022 par Duarte, Gestion de l’hôtel
Dear Julie good afternoon,
Thank you so much for your review. We are very honored.
You are always very welcome back in Almaria.
Warm regards
Duarte Mello
Director of Operations
par un voyageur
Publié le 6 mai 2022 sur Expedia
Appartement calme, fonctionnel et très bien situé. Personnel d'accueil à l'écoute et force de proposition.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2022 par Duarte, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Loic good afternoon,
Thank you so much for your great review and kind words specially mentioning our staff as we consider them the soul of Almaria.
We are looking forward to have the chance to see you in a near future. You will always be very welcome at Almaria.
Warm regards
Duarte Mello
Director of Operations
par un voyageur
Tout était parfait
Publié le 26 sept. 2021 sur HotelsTout était parfait à l hôtel da costa… encore merci pour cette gentillesse !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2022 par Duarte, Gestion de l’hôtel
Dear Gema good afternoon,Thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay at Almaria and please allow us to present our sincere apologies regarding the late response. We reopen Ex-Libris Almaria this year and we are very proud of the new Management and Operacional team as they are delivering an exceptional genuine and dedicated service. We would really like to see you again in a near future at Almaria. You will always be very welcome back.Warm regardsDuarteDirector of Operations