Note fondée sur 52 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Giuliana, Gestion de l’hôtel
Hello Mohamed,Thank you for taking the time to leave a review, although we are surprised and saddened to see that your experience did not meet your expectations. We are sorry to hear that you have rated us poorly, especially considering that you did not actually stay with us but only checked in briefly for the purpose of obtaining entry documentation for the country.We strive to provide exceptional service to all our guests, even in situations such as yours where the stay is brief. It is unfortunate that we were not able to fully accommodate you during your short visit.If there are any specific concerns or feedback you would like to share with us regarding your check-in experience, we would greatly appreciate the opportunity to address them and improve our services for future guests.Thank you once again for your feedback, and we hope to have the chance to welcome you back in the future and provide you with a more positive experience.Best regards,
par un voyageur
Publié le 13 août 2023 sur Hotels
Cuisine, sanitaire, balcon commun, avec d'autres personnes. Demande des cartes d'identités des enfants pour avoir la clef. Heureusement qu'une amie a peu nous envoyer les photos des cartes. Le personnel est tres sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Giuliana, Gestion de l’hôtel
Dear David, The IDs or passports are needed because of the law from Portugal. It is not legal to make a check-in without it. We just follow the legal procedures. All the information about having a shared bathroom and kitchen is described and informed before you make the reservation. Thank you for your feedback. Regards, HYH Restelo team.
par un voyageur
A ne pas faire en famille
Publié le 4 mai 2022 sur HotelsDouche bouchée, une salle de bain pour 6 chambres. Tout était sale dès 8h du matin.
Odeurs nauséabondes, cheveux sur les draps. Le nettoyage des chambres n’était pas fait, sous prétexte qu’ils n’ont pas le double de la clef.
La lessive réalisée m’a été remboursé car après 2 cycles et demi d’attente pour le séchage, les habits étaient encore mouillés.
Toutefois, le personnel est avenant et fait de son mieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2022 par Giuliana, Gestion de l’hôtel
Hello.. We apologize for the inconvenience. The bathroom of the private rooms really had problems with the shower but the rest of the bathroom could be used.
As for the cleaning of the rooms they are carried out only when the guests are in the room so we don't have problems. And you were not in your room during the day, when you arrived at the hostel, at night, our cleaning worker's schedule had already ended.
Sheets are washed with every bed change and we always make sure there is no fluff or hair.
We appreciate the feedback.
Regards HYH Restelo.
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2022 par Giuliana , Gestion de l’hôtel
Agradecemos o feecback, Octavien.
par un voyageur
Bon séjour et bon hôtel
Publié le 11 août 2021 sur HotelsLes propriétaires de l’hôtel sont accueillant malgré la barrière de la langue et ceux ci ont utiliser Google trad pour pour plus de compréhension sur les divers échange
Un petit supplément a été demander pour les chiens 5€ par chien
Les toilette et la douche sont sur le palier et la cuisine est au RDC
L’hôtel est très propre
Bon séjour et je recommande pour ceux qui vienne en famille à Lisbonne ou en déplacement professionnel à plusieurs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2021 par David Silva , Gestion de l’hôtel
Merci
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Avoid at any cost if you can. They make you get bounced around between Expedia and them and simply do not care about the customers. This was the worst experience we have had during any of our trips worldwide. We should have looked closer at the other reviews before we booked here.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Easy parking
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
Nice place in a calm area. Receptionist Richard did a great job in assisting me with any queries.