Note fondée sur 646 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
On eu des problèmes d’air condionne pour 3 jrs mais le tout a été réglé. Très bel hôtel. Bon déjeuner. Bel endroit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par José Branco General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Carl,We would like to thank you for sharing your experience with us and other travelers! We are pleased to know that you enjoyed your stay in Hotel Cascais Miragem. We apologise for the inconvenience regarding the AC problem and look forward for the opportunity to welcome you back in the futureWe wish you all the best.Kind Regards
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par José Branco General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Baptiste,we are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that it met your expectations!Hope to welcome you again in the future.Kind Regards
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2022 sur Expedia
ecellent spa extraordinaire esthetisme decoration un gout harmonieux felicitation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2022 par Marta Coutinho - Hotel Manager Assistant, Gestion de l’hôtel
Dear Solange, Thank you very much for taking the time to write about your experience in our hotel. How nice to hear that you had a great time in Hotel Cascais Miragem! It is very important and makes us really proud to know that our main goal of guest satisfaction is achieved. We hope to welcome you back on a near future. Kind regards,
par un voyageur
Publié le 3 juin 2022 sur Expedia
Très bel hôtel, avec une belle capacité : piscine intérieure, extérieure.
L’hôtel est très bien staffé mais beaucoup d’incompétents : quelques demandes formulées, aucune n’a été prise en considération, je les sens débordés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2022 par Bruna Oliveira, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank you for your preference and for taking the time to write a review about your stay.
We are looking forward to receive you again in a near future.
Best Regards
par un voyageur
Perfect stay
Publié le 18 nov. 2021 sur HotelsWe chose this hotel because of its location and the exceptional view (waterfront, 10 minutes on foot from the town centre): we were not disappointed. Large room, spot clean, with a terrace and two deckchairs. The breakfast offers plenty of choices and it was really very good. The staff is very welcoming and helpful. We will return if possible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2021 par Bruna Oliveira, Gestion de l’hôtel
dear Guest, I would like to take this opportunity to thank you for choosing our hotel. We were very pleased to have met your expectations and hope to have you back at our property many times more. Looking forward to welcoming you in a near future.
par un voyageur
Very pleasant stay
Publié le 15 nov. 2021 sur HotelsOn night directly from the airport after late arrival..with a fantastic view for the breakfast before I walk on the ocean walk…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2021 par Bruna Oliveira, Gestion de l’hôtel
dear Guest, I would like to take this opportunity to thank you for choosing our hotel. We were very pleased to have met your expectations and hope to have you back at our property many times more. Looking forward to welcoming you in a near future.
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2021 sur Expedia
Hotel bien situé,belle déco, un bémol pour un 5 étoiles les toilettes sont dans une petite salle de bain, nous avions pris la demi pension et tous les jours, le buffet est presque identique et le restaurant est sonore, des enfants courent et crient. La piscine extérieure est très froide, peu de personnes se baignent. Service de chambre pas très bon, pas de rechargement de tisane et de thé, et pas de remplacement de tasses propres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2021 par Bruna Oliveira, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your kind evaluation. We hope you had a very pleasant stay and we would love to have the opportunity to welcome you back
par un voyageur
Deco daté
Publié le 16 oct. 2021 sur HotelsLes chambre sont désuètes vieillottes le matelas est déformé nous avons très mal dormit la deco ringarde un peu trop datée !!! Les couloirs pour aller à la chambre sentent la cigarette .je n y retournerais pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2021 par Bruna Oliveira, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank you for choosing Hotel Cascais Miragem.
We are very sorry to know that we didn´t meet your expectations.
Best Regards
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2021 par Bruna Oliveira, Gestion de l’hôtel
Dear Livia
Thank you for chossen Hotel Cascais Miragem for your stay, it was a pleasure to have you.
We are very glad to know that you enjoyes your stay. Looking forward to receive you again in a near future.
Best Regards