Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Silvia Rio - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to rate PortoBay Marques.We are looking forward to welcoming you again in our hotel in the near future.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Tout simplement superbe!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Silvia Rio - La Direction, Gestion de l’hôtel
Cher Client,Merci pour votre merveilleux avis !Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un séjour superbe chez nous. Vos aimables paroles signifient beaucoup pour notre équipe, et nous sommes ravis d'avoir rendu votre séjour à Lisbonne agréable.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour une autre expérience formidable.Meilleures salutations,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2024 sur Expedia
A recommander
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
Formidable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2024 par Silvia Rio - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind review! We are delighted to learn that you found your experience with us to be "formidable." Your satisfaction is our utmost priority, and we look forward to the privilege of welcoming you back on another occasion.Kindest regards,Silvia Rio - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Silvia Rio - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I would like to thank you for taking the time to give us your evaluation about the visit to Portobay Marquês. It is pleasurable to see that you have had such a fantastic experience!I hope to welcome you again in the near future.Kindest regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2023 par Silvia Rio - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for having taken the time to rate your experience with us!I am pleased to see that you have had an overall positive stay, and look forward to hosting you again soon.My kindest regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2023 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2023 par Silvia Rio - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I would like to thank you for taking the time to rate your experience at Portobay Marquês!I hope to have the opportunity to welcome you back very soon,Best regards,
5 sur 5
par un voyageur de Mascouche

Publié le 16 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Sílvia Rio - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to rate PortoBay MarquesWe are looking forward to welcoming you again in our hotel in the near future.Kindest regards,Sílvia Rio - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2022 sur Expedia
Établissement idéal ! Propreté, confort des chambres, petit déjeuner fantastique, personnel chaleureux, bref, je reviendrai avec joie!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Silvia Rio - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for having shared such fantastic review regarding your experience with us!I am delighted to see that everything has exceeded the expectations, and you have ended your stay in such high note. Comfort and welcome feeling are the main assets that we wish to provide our guests. It is rewarding to know that we were successful with you!I look forward to hosting you again very soon, on your new return to the city.My kindest regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2022 par Silvia Rio - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time in rating your experience at Portobay Marquês. Your opinion is very important to us. I remain at your disposal for any additional comments or suggestions you may present, to improve and show our usual standards. I hope to get the chance to welcome you again in any of the Portobay Hotels Best regards,