Note fondée sur 847 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Bouche de métro tout près…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par RAMADA LISBON Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Michel,We would like to thank you for choosing our RAMADA LISBON for your stay. We're sorry to read that your expectations weren't matched by our services during your time in our hotel since customer satisfaction is our main goal.We hope to have the pleasure to welcome you again in the future to better serve you.Best regards,RAMADA LISBON Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par RAMADA LISBON Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Pascal,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It's very pleasent to know that you liked your time in Lisbon and we hope to have the chance to welcome you soon.Best regards,RAMADA LISBON Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par RAMADA LISBON Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Mohamed,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It's very pleasent to know that you liked your time in Lisbon and we hope to have the chance to welcome you soon.Best regards,RAMADA LISBON Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par RAMADA LISBON Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Vincent,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It's very pleasent to know that you liked your time in Lisbon and we hope to have the chance to welcome you soon.Best regards,RAMADA LISBON Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Petit déjeuner payer lors de l’a réservation Arriver pas tenue compte et le petit déjeuner 29 € quand même Pas normal impossible d avoir une personne qui parle français pour une explication
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par RAMADA LISBON Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Henri, We would like to thank you for choosing our RAMADA LISBON for your stay. We're sorry to read that your expectations weren't reach during your time in our hotel since customer satisfaction is our main goal. We inform you that breakfast is 12.50 per person and can be included in the reservation when making it. You also have the option to pay at check in or at the restaurant everytime that you will take it.Your feedback about our team will help us to improve our services and we hope to have the pleasure to welcome you again in the future to better serve you. Best regards, RAMADA LISBON Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par RAMADA LISBON Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Ali,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It's very pleasent to know that you liked your time in Lisbon and we hope to have the chance to welcome you soon.Best regards,RAMADA LISBON Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Propre et à proximité de l’aeroport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par RAMADA LISBON Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Catherine,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It's very pleasent to know that you liked your time in Lisbon and we hope to have the chance to welcome you soon.Best regards,RAMADA LISBON Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
la proximité avec le métro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Ramada by Wyndham Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Ludovic.Hope we can host you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Excellent hotel propre tres bien deservi et équipé je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Ramada by Wyndham Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback Manuel, hope we can host you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par RAMADA LISBON Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It's very pleasent to know that you liked your time in Lisbon and we hope to have the chance to welcome you soon.Best regards,RAMADA LISBON Team