Note fondée sur 1 056 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Vitor Matias, Gestion de l’hôtel
Dear Martine,We would like to thank you for choosing Tivoli Oriente and for taking the time to evaluate our services. We were very pleased with the score awarded. Your satisfaction is our greatest reward. We hope to welcome you back on your next stay in Lisbon. With best regards, Vitor MatiasGeneral Director Hotel Tivoli Oriente
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Le tapis de la chambre était très sale et également cheveux par terre en arrivant dans la chambre. Bruit des chambres à côté jusqu’à 2h AM . Également les chambres sont vraiment très petites . Pas un 4 étoiles et ne vaut vraiment pas le prix .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Sofia Santos, Gestion de l’hôtel
Dear Martine Dessureault, Thank you very much for your sincere comments regarding your recent stay in Lisbon. The entire hotel team works hard every day to provide our guests with quality service and excellence. We regret that your stay with us did not meet your expectations.We have analyzed and informed our team of the negative points mentioned in your comment, and we thank you for your sincerity, which will certainly give us an opportunity to improve. We hope to have the pleasure of welcoming you back at the next opportunity. Best regards, Sofia SantosGuest Relations Hotel Tivoli Oriente
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Vitor Matias, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie Barsacq, We would like to thank you for your preference for Tivoli Oriente and for taking the time to rate our services. We are very pleased with the score you have given us. We hope to welcome you back for your next stay in Lisbon. Best regards Vitor Matias General Manager Hotel Tivoli Oriente
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Séjour très agréable. Cet hôtel mérite des clients plus distingués, calme et respectueux.
Merci.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Vitor Matias, Gestion de l’hôtel
Dear Jostant Bendo,Thank you for sharing your experience at our hotel. We are pleased that you enjoyed your stay with us. Our customers' comments are of great importance to our company, so we thank you for taking the time to evaluate our services. Our goal is to focus on the comfort, friendliness and trust of our customers. We hope to welcome you back for your next stay in Lisbon. Best regards, Vitor MatiasGeneral Manager Hotel Tivoli Oriente
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Vitor Matias, Gestion de l’hôtel
Dear Clement Roche, We would like to thank you for your preference for Tivoli Oriente and for taking the time to rate our services. We are very pleased with the score you have given us. We hope to welcome you back for your next stay in Lisbon.Best regards Vitor MatiasGeneral Manager Hotel Tivoli Oriente
par un voyageur
Lisbonne
Publié le 18 août 2024 sur HotelsHôtel très bien placé. Proche métro et aquarium. Hôtel calme, bien insonorisé. Personnel accueillant et souriant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Vitor Matias, Gestion de l’hôtel
Dear Maryline Maffeis,Thank you for sharing your experience at our Hotel. We are very pleased to know that our location was convenient for your stay and that our team had a positive impact on your stay. We appreciate the time you spent evaluating our services and we hope to welcome you again soon. With best regards, Vitor MatiasGeneral Director Hotel Tivoli Oriente
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Nous voulions être proche pour notre arrivée en train et départ en avion. C’était parfait!
Le resto est beau et nourriture excellente!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Vitor Matias, Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie Cyr,Thank you for sharing your experience at our Hotel. We are pleased that you enjoyed your stay with us. Comments from our customers are of great importance to our company, so we appreciate the time spent evaluating our services. Our objective is focused on the comfort, friendliness and trust of our customers. We hope to welcome you back on your next stay in Lisbon. With best regards, Vitor MatiasGeneral Director Hotel Tivoli Oriente
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Vitor Matias, Gestion de l’hôtel
Dear Sumaya,On behalf of the entire Tivoli Oriente team, I would like to thank you for your review. It is a great pleasure to know that we contributed so positively to your stay. We hope to welcome you back on your next stay in Lisbon. With best regards, Vitor MatiasGeneral Director Hotel Tivoli Oriente
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jessica Rodrigues, Gestion de l’hôtel
Dear Marie Eve, Thank you very much for your comments on your recent stay in Lisbon. We note that according to your overall score, your stay did not meet your expectations and we regret this. Our top priority is the comfort and satisfaction of our guests and we apologize for any less pleasant situation you experienced during your stay.We look forward to welcoming you back, with the aim of providing you with a stay in line with your expectations.Best regards, Jessica Rodrigues Guest Relations
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Noirceur total pour la chambre est un gros plus. Belle grande salle de bain. À côté du métro et train. À quelques station de l’aéroport. Le petit bémol est le tapis partout aux étages. Nous avons apprécié notre sejour à cette hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Vitor Matias, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,Thank you for sharing your experience at our Hotel. We are very pleased to know that our location was convenient for your stay and that we provided you with a great experience. We hope to welcome you back in the near future.Best regards, Vitor MatiasGeneral Director Hotel Tivoli Oriente