Note fondée sur 513 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent service et hotel très agréable
Publié le 9 août 2014 sur HotelsLes hôtels de la chaine Hampton sont toujours parfaits
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Great breakfast great staff
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brooke, Gestion de l’hôtel
Good evening!Please don't hesitate to call the hotel during normal business hours to speak with a member of our management team about your recent stay at our property. We would love to hear your feedback so that we can work with the staff to improve.
par un voyageur
Down a long hall!
Publié le 13 août 2024 sur HotelsRoom seemed to be clean but bathroom had pealing wallpaper and wasn’t sure if shower had mold or just black spots.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brooke, Gestion de l’hôtel
I apologize that our décor isn't on par with what you are used to seeing. The bedroom part of the room was remodeled in 2016, but it reflects our owner’s style given the material choices that Hilton standards provided at the time. We are due for a full remodel in 2025. The décor may seem outdated, but we do strive for exceptional cleanliness and service. Some of the tubs do have chipping which does look black underneath. We do hope that you'll give us another try in the future.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Room was comfortable but the outside interstate noise was difficult to rest/sleep