Note fondée sur 391 évaluations de clients

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2,9 sur 5
77 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Pascal

Economy Inn - Little Rock

Publié le 22 août 2017 sur Hotels
Chambre propre et confortable. Par contre le motel est situé en bordure de l'interstate et le bruit incessant est très dérangeant.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
There’s a reason it’s cheap!
1 sur 5
par un voyageur

Not worth the cheap price.

Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
We looking for cheap room for an unplanned over night stay in Little Rock. We were not looking for luxury. But this place was a mistake. The TV and and satellite receiver were buth un plugged. The tv was nasty, like smears all over it. The bed was more like a king size cot. The A/C control buttons were busted out. The noise from the interstate by both emergency vehicles and big trucks woke us several times through the night. And the other patrons of this establishment were not the type to care about quiet time outside in the parking lot.
5 sur 5
par un voyageur

Superb Staff

Publié le 30 avr. 2024 sur Hotels
As always I enjoy each time I stay here. This is by far the best hotel. The staff here are above and beyond friendly and I love the fact that they remember me so it saves a lot of time when checking. I enjoy being greeted by the staff here. They are more like family. That's how much Ive stayed here. They are great the rooms are perfect.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
Your last option, not first
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Room was very nasty and they have bugs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
I DID NOT make this reservation. I have made both the hotel and the booking site aware of this and neither one of them is willing to do anything to make it right. There should be a full refund but nope. Nothing. Thats just bad business on both ends.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia