Note fondée sur 879 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Palo Alto
Publié le 29 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par GM , Gestion de l’hôtel
Dear Linda, Thank you for your time in sharing your kind review and please visit us again. Best, Mark Lyons, GM
par un voyageur
Publié le 19 août 2024
Even though our flight left before the breakfast was open this time the hot made to order breakfast is awlays the best in town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Amy, Thank you for your lovely review! I'm glad our breakfast continues to exceed your expectations! Hosting you was a pleasure, and we look forward to your next visit! Best, Mark Lyons, GM
par un voyageur de Mercedes
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Pleasure to stay here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Guadalupe, Thanks for letting us know you enjoyed your visit. We appreciate your patronage! Best, Mark Lyons, GM
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
I was very disappointed at the $ 17 parking charge that was revealed only at check in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Martin, We try to be as transparent as possible regarding our parking fee during the booking process, so I regret that we fell short in this area. Thank you for your feedback as it allows us to improve communications. We hope to host you again with a more pleasurable impression and experience. Best, Mark Lyons, GM
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par John , Gestion de l’hôtel
Thank You for staying with us. We hope to see you soon.
par un voyageur
Nice one night stay
Publié le 12 août 2024 sur Hotelsgood one night stay. Breakfast was good fresh omelets and had bacon and sausage. If you drive an EV you can charge you car. Have to pay for parking. Also if you have the Hilton app you can use a digital key to get in you room and to check in and out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Kyle, I’m so glad you enjoyed our hotel and amenities! Thank you for your time in reviewing your stay, and we hope to host you again soon. Best, Mark Lyons, GM
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par John , Gestion de l’hôtel
Thank You for staying with us. We hope to see you soon.
par un voyageur de Little Rock
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par John , Gestion de l’hôtel
Thank You for staying with us. We hope to see you soon.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Rose, We strive to exceed your expectations, so I'm genuinely sorry to hear that your stay wasn't enjoyable. Your feedback is highly appreciated, and we are committed to enhancing your experience next time. Thank you for choosing our establishment. Sincerely, Mark Lyons, GM
par un voyageur de Cresson
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par John , Gestion de l’hôtel
Thank You for staying with us. We hope to see you soon.