Note fondée sur 652 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2023 sur Expedia
très propre et personnels courtois un peu vieux mais quand c’est propre c’est ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Chantale for your review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank You
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
The room had so much cleaner unit it was hard to breathe. We had to open the window to make it manageable. My husband even threatened to sleep in the car. The floor had so much cleaner it was like an ice rink. I am disabled and can’t walk much due to knee and back pain. The floor caused me to fall hard. I ache all over now from my neck to my toes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Veronica , Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy with your stay. We are working hard to correct the issue you encountered during your stay.
3 sur 5
par un voyageur de Vassalboro

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Location great, carpet stinky and signs of water damage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We’re pleased to hear you liked the location of our hotel. However, we apologize for the issues you encountered with the carpet and water damage. We are currently addressing these concerns to improve the comfort and quality of our rooms.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
I didn't like the bed mattress...It's time to replace them!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We're glad you enjoyed your stay overall, but we’re sorry to hear that the mattress didn't meet your expectations. We appreciate your suggestion and will certainly look into replacing them to ensure a more comfortable experience for our guests.Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
The queen matress was perched on top of a standard box spring, so it was unsafe unless both people were dead center. We were given 1 1/2 towel sets for 2 people and had to take our wet towels down to the front desk for dry ones. The whole experience was like an aging college dorm room without the amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Veronica , Gestion de l’hôtel
We are working on renovations, we thank you for letting us know.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Veronica , Gestion de l’hôtel
We thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par veronica , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Jad

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Unclean , room and lobby, someone opened my gas tank, I stay here alit , just going down hill, makes me feel unsafe knowing someone messing with my car
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par veronica, Gestion de l’hôtel
We appreciate you letting us know. Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur de Springdale

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your excellent rating! We’re thrilled to hear that you had a great experience. Your positive feedback is greatly appreciated and motivates us to continue providing top-notch service. If there’s anything specific you enjoyed or if you have suggestions for improvement, please let us know. We look forward to welcoming you back in the future!Sincerely, Hotel Manager