Note fondée sur 412 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
62 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Alexandra

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2017 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de livermore

Hôtel bas de gamme mais bien situé

Publié le 19 mai 2017 sur Expedia
Pour : Sa localisation
Contre : Le wifi, l'insonorisation des chambres
Hôtel globalement très vétuste avec des chambres mal insonorisées. Literie correcte, chambre spacieuse. Le wifi fonctionne très mal, il faut être près du lobby pour le capter correctement. Les deux points positifs de l'hôtel sont son prix et sa localisation à proximité des commerces et restaurants de Livermore.
1 sur 5
par un voyageur

Very too bad

Publié le 19 mars 2016 sur Hotels
It was a first time in this place. It will be the last.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mars 2016 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Au secours!

Publié le 22 oct. 2014 sur Expedia
Salle de bain en mauvais état. Normalement petit dej inclus dans le prix mais au final il s'agit d'une boîte de céréales et d'un Thermos de café sur une table dans l'entrée de l'hôtel sans possibilité de pouvoir s'assoir... Bref à éviter..
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2024
Affordable and the room is clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Armeda, thank you for your review! We're happy to hear you found the room clean and affordable. We strive to provide great value to our guests, and we look forward to hosting you again in the future!Best regards,ABVI Livermore Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
the office was locked and I was forced to stand outside to check in- made me feel pretty unsafe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah, thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconvenience and discomfort you experienced during check-in. Your safety is our top priority, and we understand how important it is to feel secure when arriving at our property. We will investigate this matter to ensure our front desk is accessible at all times for our guests. Your feedback is invaluable in helping us improve our services. If you decide to stay with us again, please reach out directly so we can provide a more positive experience. Thank you for your understanding.Best regards,ABVI Livermore Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
The lobby door is locked. You have to stand outside for checking in. It is hot. The person is talking on the phone. Long wait. Not respectful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Wai Shan, we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during check-in. It is certainly not our intention to keep our guests waiting or make them feel uncomfortable. We are currently reviewing our check-in procedures to ensure a smoother and more respectful process in the future. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience. If there's anything else we can do to make your next stay more pleasant, please let us know.Best regards,ABVI Livermore Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur de Visalia

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur de San Rafael

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
I could check ✔️ in. The lodging was more than adequate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, thank you for your feedback! We’re glad to hear that your check-in experience was smooth and that the lodging met your needs. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,ABVI Livermore Customer Care Team