Note fondée sur 341 évaluations de clients

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3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2020 par GHMG Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us here at GHMG Hotel Livermore! We appreciate your feedback and hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2019 par GHMG Hotel Livermore, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us here at GHMG Hotel Livermore! We appreciate your feedback and hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

bon hôtel

Publié le 16 juin 2019 sur Hotels
Hôtel agréable avec piscine propre et chambre calme bon petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2019 par GHMG Hotel Livermore, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us here at GHMG Hotel Livermore! We appreciate your feedback and hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2024 sur Expedia
It was recently updated and a good nights sleep.
5 sur 5
par un voyageur

10 STARS

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
I had a great stay at the renovated Doubletree in Livermore. The restaurant is nice and their bartender is awesome. I have no complaints. You have to run the warm water for a while and it will get hot. The bed was comfortable nice TV and brand new
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
Staff was outstanding and rooms nicely appointed. Very nice stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Service deficiencies

Publié le 10 janv. 2024 sur Hotels
Room was not properly stocked with toiletry items. While at the bar eating, I stepped over to the desk to request that they have someone deliver some supplies to the room. I was handed the items, which was quite inconvenient. This is the first hotel I have ever stayed in that didn't have a refrigerator. Newly remodeled but lacking in too many areas service-wise to warrant a repeat stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.