Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Conveniently located by freeway but this is an older hotel that has hard beds, pillows not comfortable, no closet, no amenities in room or bathroom, kitchenette not furnished, and almost non existent breakfast items.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Kathleen, Thank you for your review of our hotel. We appreciate your positive feedback about our hotel's convenient location. However, we want to extend our sincere apologies for not doing so in the areas you outlined. Your feedback serves as a valuable tool in our commitment to ongoing monitoring and enhancement of the guest experience, and we will take appropriate action to address them. We hope that you will consider revisiting us so that we can demonstrate the exceptional experience we are known for.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
I wasn’t allowed to check in after an hour that I arrived because of a system reset
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Hector, We are sorry for the inconvenience you had during your visit. Although this is not a normal occurrence, we completely understand your frustrations regarding the situation. We are grateful that you have brought these specific concerns to our attention as we continually grow and improve from our guest feedback. We hope you will give us another opportunity in the future as we would welcome the chance to provide you with an outstanding visit.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
All good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Kamal, We are glad you chose to stay with us at Extended Stay America. We want to be a true home away from home for travelers, so our highest priority is to make sure every guest has a relaxing experience with comfortable accommodations. Thank you for taking time out of your busy day to recognize our efforts. It was our pleasure to host your visit, and we hope to see you soon.Sincerely,Hotel Management