Note fondée sur 898 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Les lits étaient propres, mais la chambre était poussiereuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us and the feedback. Hope to see you again soon!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Très bien situer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Viraj, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We hope you'll stay with us again in the near future!
5 sur 5
par un voyageur de DRUMMONDVILLE

Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Excellent service à l’arrivée. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. Our team works very hard to ensure our guests have an exceptional stay and we are glad that this was what you experienced. Thank you for sharing your thoughts and we hope to have the opportunity to serve you again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this matter to our attention. We are very sorry to hear we failed to meet your expectations. However leaving no feedback does not help us fix the issue you may have had. Best Travels....
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2023 sur Expedia
Thank you for the great service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. Our team works very hard to ensure our guests have an exceptional stay and we are glad that this was what you experienced. Thank you for sharing your thoughts and we hope to have the opportunity to serve you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us and the feedback. Hope to see you again soon!! :)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
Very old building not maintained well Very expensive for 2 stars hotel Service is very poor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this matter to our attention. We are very sorry to hear we failed to meet your expectations. I would appreciate another chance to earn your business. We will be looking into this further within the different departments. Again, please accept our sincerest apologies.
4 sur 5
par un voyageur

Accueil

Publié le 3 août 2023 sur Hotels
À l'arrivée dame d'un certaine âge à l'accueil. Très sympathique et efficace. Lit confortable et déjeuner simple mais bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay with us. I appreciate your positive feedback about our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
2 sur 5
par un voyageur

DÉGOÛTANT

Publié le 5 juin 2023 sur Hotels
Plus jamais !!!!! Personnels non chaland et irrespectueux comme nous n’avons jamais vu … Taches douteuse partout sur la moquette Chambres qui accusent leurs âges … Petit déjeuner sans rien d’interessant, la dame qui s’occupe du petit déjeuner est agressive. Plus de 200 dollars une nuit … de l’arnaque.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this matter to our attention. We are very sorry to hear we failed to meet your expectations. The room that was assigned to you was in error, this room is set aside for construction workers that stay with us. We wish we knew at the Front Desk.. We would have switched your room and taken corrective actions with the room. We just want an opportunity to fix the issue and not have to be reactive. We again are sorry for your disappointment. We will be looking into this further within the different departments. Again, please accept our sincerest apologies.
5 sur 5
par un voyageur de DRUMMONDVILLE

Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
Bon service et Hôtel bien rénové .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. Our team works very hard to ensure our guests have an exceptional stay and we are glad that this was what you experienced. Thank you for sharing your thoughts and we hope to have the opportunity to serve you again!