Note fondée sur 900 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Ella, Gestion de l’hôtel
Good Morning Killian, Thank you for taking the time to review your stay with us here at Hotel Indigo, Liverpool.We're so glad that you enjoyed your stay. We want to thank you for choosing our hotel and we hope to see you again soon. Kind Regards, Ella
par un voyageur
Scaffold in front of all our windows
Publié le 13 nov. 2022 sur HotelsThere is building work in the hotel, and some scaffold are in front of all the windows. You cannot have a view of outside and the sun never comes in the rooms. But the price never changes. For the manager everything is norrmal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par William, Gestion de l’hôtel
Good evening Guillaume, thank you kindly for you review, we do apologise for any inconvenience the scaffolding may have caused you on your stay, but we are glad that our staff made up for the disruption. Kind regards,
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2022 sur Hotels
L hôtel est bien situé. Les chambres petites mais correcte. Le déjeuner était très bien et beaucoup de choix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2022 par Kayleigh , Gestion de l’hôtel
Hi,
Thank you for a great review and hopefully we will see you again soon in the future.
Kind regards
Kayleigh
par un voyageur
Publié le 21 juin 2022 sur Expedia
Ravalement de façade. Ni expedia ni l’hôtel n’a averti. Dommage.
Au lieu d’avoir des grands baies vitrées dégagées, j’ai eu des bâches de travaux qui ont obstrué toute la vue vers l’extérieur.
Plusieurs fois des problèmes de cartes de porte démagnétisées.
Bon hôtel au demeurant. Très bonne localisation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2022 par William, Gestion de l’hôtel
Good morning, Thank you for a great review and hopefully we will see you again soon here at Hotel Indigo Liverpool. Kind Regards
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Ticked all the boxes TV was abit dodgey but mainly didn't use it ,shower was unusual
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Camila, Gestion de l’hôtel
Hi Mark, thank you so much for your positive review. We are very glad that you enjoyed your stay. Please do not hesitate to contact the Front Desk if you decide to stay again in the future and encounter any issues.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Rebecca , Gestion de l’hôtel
Hi Lynn,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Hotel Indigo LIVERPOOL.We are pleased to hear you enjoyed your stay and that it was a 10 out of 10 stay. I do hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Hotel Indigo.
par un voyageur
Hotel Indigo Liverpool
Publié le 21 août 2024 sur HotelsFantastic hotel in every way. Cannot fault it. Would highly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Camila, Gestion de l’hôtel
Hi Marina, thank you so much for your positive review. We are very glad that you enjoyed your stay and we hope to have you back in the future!
par un voyageur
Hotel Indigo Liverpool - Fantastic
Publié le 20 août 2024 sur HotelsWhen you enter the hotel the smell is just so fresh! Never experienced that before it’s just lovely!!! Danielle on reception was friendly and welcoming. Room was lovely, spotlessly clean and the beds were comfortable and the pillows were fab!! Really cannot fault Hotel Indigo I would highly recommend and I would defo purely stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Camila, Gestion de l’hôtel
Hi Marina! Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at Hotel Indigo and appreciated the fresh aroma upon your arrival - it's one of the little touches we love to provide for our guests.Danielle will be delighted to know that her friendliness made a positive impression on your experience. We're also glad to hear that you found your room to be spotlessly clean and comfortable, especially the beds and pillows!Your recommendation means the world to us, and we can’t wait to welcome you back for another fantastic stay. If there's anything specific you'd like on your next visit, just let us know!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Good restaurant with good food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Camila, Gestion de l’hôtel
Hey Richard, thank you so much for taking the time to leave us a review. We are glad that you had a good time in our restaurant facilities.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Camila, Gestion de l’hôtel
Hi Alannah, thanks for the positive review!