Note fondée sur 682 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 5 oct. 2017 sur Expedia
Personnel gentil, serviable et accueillant. Hôtel proche autoroute, restaurants et magasins. Chambre spacieuse et correctement équipée (réfrigérateur, micro onde, sèche cheveux, TV + free wifi.... ... mais pas de shampoing, pas de mouchoir, pas de table à repasser) Chambre et SdB globalement propres mais il ne faut pas regarder dans les détails (poussière dans les coins, toile d'araignée au plafond) Chambre sombre, pas mal de bruit le matin. Parking souvent bien rempli.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2017 par Friendly Employee, Gestion de l’hôtel
625/5000 Merci pour votre avis! Nous apprécions grandement vos affaires ici au Motel 6. Quant au shampooing et aux mouchoirs, ce n'est pas une norme de la marque requise pour fournir ces articles dans la chambre, comme pour un fer et une planche à repasser, nous pouvons vous le fournir sur demande. En ce qui concerne la propreté de la salle, nous vous avons fait part de vos commentaires et avons entamé le processus nécessaire pour améliorer ces problèmes. En ce qui concerne le parking, nous nous excusons mais il n'y a pas grand-chose à faire en fonction de notre emplacement. Nous nous excusons pour tout inconvénient que vous avez rencontré pendant votre séjour et nous sommes impatients de mieux vous servir dans le futur.
3 sur 5
par Marcel de Montréal ,Canada

Passable

Publié le 26 oct. 2013 sur Hotels
A oublier !
5 sur 5
par berselli

s'il n'y a pas de monument il y a le soleil la me

Publié le 16 nov. 2012 sur Hotels
j,avais reservé qu'une nuit nais nous etions si bien que nous sommes resté 1 jour de plus mais pas au meme prix. si je retourne aux usa je retournerai a cet hotel et pour 1 semaine.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Refrigerator not working but very clean room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Peter Paul,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Convenient and easy to access. Room was clean, lots of noise from the highway. All doors opening to outside which everyone can access.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ismail, Thanks for rating your stay! We’d love to know what it would take to get to 5 stars next time. If you’d like to weigh in, please reach out via the Contact Us feature at www.motel6.comWe’d love to see you again soon!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Too noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jimmy,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Sheets look dirty. Roach on the bed and roaches in the restroom. No telephone in the room. I was very disappointed with th Motel. We were running late tried calling them about 10 times line was busy all that time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Ermilia, We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations. We would greatly appreciate the opportunity to further discuss your experience. Please reach out to us at your earliest convenience. Your feedback will aid us in regaining your trust and in welcoming you back for a more enjoyable stay. Once again, we extend our sincerest apologies for any inconvenience caused. Kaur J. #team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Was greatful to have a place to stay with ac
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support. Natalie#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Well I wasn't really satisfied with this place being a motel 6 you get what you pay for but for $75 you think you would have a more comfortable bed and the TV would work better really messed up with the cable intermixed with other channels no really programs. They didn't leave any shampoo or body soap I guess a couple of bars of soap will do could have left extra towels in the room basically I gave it three stars to maybe four stars
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi James, Thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback. Your comments are essential to us as we continually work to improve our services and the overall guest experience. We truly regret that your recent experience with us fell short of your expectations. In order to better understand and address your concerns, please reach out to us. Your feedback will enable us to make the necessary adjustments to ensure that future guests experience an enhanced stay with us. Natalie #team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The bed was too hard and the fridge didn’t work no coffee machine no microwave and the ice machine was broken
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Gary, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Natalie #Team6