Note fondée sur 233 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Juan
Bon séjour.
Publié le 2 janv. 2018 sur HotelsOn a bien aimé l'hôtel. Cher par rapport à la qualité mais il faut aussi tenir en compte la localisation du même. Bon séjour et personnel agrèable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Juan,
Thank you for your positive review regarding your recent stay at our hotel. We are so pleased to hear your commenst regarding our pleasant staff.
It was our pleasure to accommodate you and we look forward to welcoming you back again soon.
Kind regards,
Tanya S.
par un voyageur
TRES MOYEN
Publié le 29 févr. 2012 sur HotelsHotel sans charme. Service et personnel trés moyen. Peu d'intérêt. Assez cher pour la prestation
par un voyageur de PARIS
hotel LIVINGSTONE proche des chutes
Publié le 24 févr. 2012 sur HotelsBel hôtel très calme pas trop loin des chutes 15 mn en taxi personnel très agréable. Très beaux jardins sans moustiques malgré les fontaines. Chambre grand lit confortable par contre la douche était un peu délabrée avec quelques cafards, mais ce n'était pas grave. Piscine sympa seul le restaurant est un peu limité au point de vue plats, un peu cher et de qualité mediocre. Il n'y avait pas de buffet car l'hôtel était pratiquement vide. Mais pour un séjour de 2 nuits cétait parfait.
par un voyageur de Montréal
Hôtel Protea à Livingstone.
Publié le 9 janv. 2011 sur HotelsBel hôtel, situé à environs 1½km du "centre ville" de Livingstone et environs 9km de l'entrée du parc des Chutes Victoria.
Déjeuner excellent. Petit centre d'achats tout près.
Personnel très gentil et serviable.
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Appreciated the quiet and relaxing atmosphere and a chance to reset after a very busy few weeks of traveling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Laura,On behalf of the entire Hotel TEAM, It was our pleasure to welcome you to Protea Hotel by Marriott Livingstone. Thank you for taking the time to share your experience with us. Once again, thank you for choosing our Hotel, we look forward to welcoming you back again soon.Kind regardsTanya S.
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Hotel was very nice, I was impressed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,On behalf of the entire Hotel TEAM, It was our pleasure to welcome you to Protea Hotel by Marriott Livingstone. Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate the positive feedback.Once again, thank you for choosing our Hotel, we look forward to welcoming you back again soon.Kind regardsTanya S.
par un voyageur
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Beautiful and comfortable stay for 2 nights. The only thing that people should be aware of is the amount of mosquitos and bugs that might also show up in rooms. The hotel offers mosquito nets and bug spray, it's just a bit of an adjustment to handle that part.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jumana,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our TEAM who hvae taken note. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,T. Stephens
par un voyageur
Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
There was a colony of spiders in our bed room that we found out in due time and requested a different room which they obliged; other than that it was a good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear atif,We appreciate you choosing to stay with us for your travels and sharing a review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for failing to meet your expectations. We have taken note of your comments, which will be addressed by management.It was our pleasure to accommodate you and we hope to have another opportunity to better your experience with us Kind regardsTanya S.
par un voyageur
Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Our stay was awesome because the hotel is like a boutique hotel and all the staff are excellent from the front desk to the cleaners Maintenance and of course the waiters.
I must give praise to the 2 barmen Dominic and Jerome who provided the most excellent service thorghout our stay .
Our thanks also go to the tours and trips we took thanks to the in-house travel shop
We will definitely be back soon
5 star experience
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear TomThank you for your review.On behalf of the entire hotel TEAM. It was our pleasure to welcome you to Protea Hotel by Marriott Livingstone.Kind regardsTanya S.