Note fondée sur 49 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Assez bon hôtel, confortable

Publié le 29 mai 2018 sur Hotels
Bon hôtel, confortable et moderne. Il est un peu éloigné du centre, donc il faut prendre les transports en commun pour y aller. A notre arrivée, des draps pour seulement deux personnes étaient mis (alors que la chambre est prévue pour trois personnes). On nous a dit que cela allait vite être corrige, mais cela n'a pas été le cas...
5 sur 5
par un voyageur

Semaine parfaite à Ljubljana

Publié le 4 sept. 2016 sur Hotels
Très bon séjour. Hôtel calme et confortable.
5 sur 5
par LUDOVIC de chambéry

Publié le 1 août 2015 sur Hotels
Nous avons passé un très bon séjour en famille à l'aparthotel Vila Minka. Accueil chaleureux‚ appartement propre et bien équipé‚ hôtel calme dans quartier résidentiel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2023 sur Expedia
The room was nice and clean; the owner seemed a little put out at first because Expedia had overbooked us and she didn’t seem to happy. When we asked her about coffee in the morning she looked at us like we’d lost our mind! It all turned out fine and she had coffee for us in the morning for a small charge. The hotel is beautiful and I wonder what the spa services would be like. We weren’t given any options to utilize them.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2022 sur Expedia
We were upgraded to a larger room and the property was well maintained.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mai 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Kent, UK

Publié le 27 août 2020 sur Expedia
I booked 3-4 weeks in advance of my stay. On arrival, it was a building site, with scaffolding and hydraulic hoists out the front. It appeared as if they were not expecting me, as they asked me when I had booked, and for how long I intended to stay etc. Because of the building work, the air conditioning was not working, but worst of all was that every day from 0800-1900 there were workmen 1 foot from my window, using hammers, saws, drills and a chain saw, as they rebuilt the roof and facade. Chippings and dust were being blown into my room. The manager was very attentive, but nothing could make up for this situation. She insisted I pay in cash because apparently the card machine wasn't working because of Coronavurus. I am sure it was a terrible mistake, and I'm sure my booking should not have been taken, but it was, and no attempt was made to mitigate the disruption to me. As unpaid my bill, the manager apologised for the building work, but said perhaps it was ok as I had only stayed 2 days. I imagine it's a lovely place in ordinary circumstances.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2020 sur Hotels
No apartamento Minka, bem confortável, a sra Minka muito simpática e hospitaleira
5 sur 5
par un voyageur

Zauberhaftes Hotel am Stadtrand

Publié le 21 sept. 2019 sur Hotels
Ein kleines aber feines Hotel am Stadtrand von Ljubljana, nicht weit von der Ring-Autobahn entfernt. In unmittelbarer Nähe befindet sich eine Busstation ins Zentrum. Minka und ihre Crew sind sehr freundlich und bemüht. Das Frühstück ist empfehlenswert.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2019 sur Hotels
We did not enjoy the host's way of communicating. Definitely lacking people skills. I would allow myself to say by far the worst person we have come across in any place we stayed.