Note fondée sur 683 évaluations de clients

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4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Matthieu,Thank you kindly for giving us the opportunity and trust to host you at our hotel and share your experience. We are thrilled you enjoyed your stay and are very proud of your positive comments. A hot cup of coffee and a refreshing cold local brew. A comfortable bed. We get it. The little things make a big difference. Tailored to suit your needs, we offer you our simple pleasures, bringing the comfort of your home with you with little indulgences. We hope to see you again very soon. Kind regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Une valeur sure en dehors de la ville . 10 min du centre en voiture . Piscine intérieur agréable bon spa Petit dej varié
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Sandie,Thank you for taking the time to share your fantastic review of our hotel following your recent stay in Ljubljana. We are thrilled to hear about your wonderful experience, and we truly appreciate your kind words and recommendation.Kind regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Belkacem,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better stay.Warm regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Tres bel établissement

Publié le 17 avr. 2024 sur Hotels
Tout, etait parfait. Acceuil service restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Edhem,Quel plaisir de recevoir votre merveilleux commentaire ! Nous sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous a été parfait à tous égards. Votre satisfaction est notre plus grande récompense, et savoir que vous avez pleinement apprécié votre expérience parmi nous nous comble de joie.Nous sommes particulièrement enchantés de lire que notre accueil, notre service et notre restaurant ont su répondre à vos attentes. Nous mettons un point d'honneur à offrir à nos clients une hospitalité chaleureuse et un service irréprochable, tout en veillant à ce que nos options de restauration soient à la hauteur de vos espérances.Votre commentaire positif est une source de motivation pour notre équipe, et nous inspire à continuer à fournir des expériences exceptionnelles à nos clients.Nous tenons à vous remercier sincèrement d'avoir choisi de séjourner chez nous et d'avoir partagé votre expérience. C'est avec un immense plaisir que nous vous accueillerons à nouveau lors de votre prochaine visite dans la région.Au plaisir de vous revoir bientôt!Cordialement, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Sacho,Thank you for choosing to stay at our hotel and for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had an overall positive experience and appreciated our strategic location, comfortable bedding, and convenient parking facilities.Kind regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Secho,Please let me thank you kindly for giving us the opportunity and trust for hosting you at our hotel and thank you for sharing your experience. We are very happy to know you enjoyed your stay and very proud of all your positive comments. A hot cup of coffee. A refreshing cold local brew. A comfortable bed. We get it. The little things really make a big difference. Tailored to suit your needs we offer you our simple pleasures, meaning bringing the comfort of your home with you, with little indulgences. We hope to see you again very soon. Best regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Oliver,Please let me thank you kindly for giving us the opportunity and trust for hosting you at our hotel and thank you for sharing your experience. We are very happy to know you enjoyed your stay and very proud of all your positive comments. On behalf of all of our associates, I thank you again for your very nice feedback and we look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards, Anja Hribar
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Nice and calm, high standard hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Boban,We appreciate your recognition of their efforts. Your satisfaction is what we strive for, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another exceptional experience.Best regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Four Points by Sheraton Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Boban,Your review truly made our day, and we can't thank you enough for your support! Remember, 'Every accomplishment starts with the decision to try' – John F. Kennedy. Your decision to stay with us and your encouraging words drive us to continuously strive for excellence. Until we meet again!Kind regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Four Points Ljubljana, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review and for choosing our hotel for your recent stay. Your feedback motivates us to keep up the excellent work and ensure each guest has a memorable experience. We can't wait to welcome you back on your next visit.Kind regards, Anja Hribar, Marketing & PR Manager