Note fondée sur 520 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par jax de Paris

Publié le 7 juill. 2013 sur Hotels
Un ultrason a l'étage toute la nuit. Bruit de l'ascenseur. Douche bloquée sur brûlant. Personne pour réparer a partir de 2000. Délicieux petit déjeuner. .
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Annexe apartment

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Überteuerte Unterkunft in renovierungsbedürftigem Haus. Das Zimmer selber war bereits renoviert, aber leider die Betten noch nicht ausgetauscht, sehr schlechte Matratzen. Hotel sehr schön direkt am Meer gelegen. Sehr gutes Frühstück mit guter Auswahl verschiedener frisch zubereiteter Eierspeisen.
2 sur 5
par un voyageur

A lot not working

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
The room itself was clean, the gentleman on reception was friendly enough. The TV didn’t work, perhaps because it was still plugged to an aerial? The side light button was broken and also not working. The plug socket also didn’t work. It would have been nice to have WiFi (only available in the lounge) in the room, due to the TV not working and hardly any phone signal. Obviously phone signal isn’t the hotels fault, but you notice more when internet is poor too. It’s a tired looking hotel. Perhaps ok if you only want a warm bed and breakfast
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Staff were kind and helpful. Free breakfast was a nice touch. Would stay here again!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Good location clean room comfortable stay would recommend
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
A damp room that smelled of mould. Tired old furniture and an uncomfortable bed.