Note fondée sur 589 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for responding.
par un voyageur
Publié le 27 mars 2019 sur Expedia
La chambre étais très grande et propre. Le seul point negatif est que c'est quand même bruillant . Les chambres ne sont pas très bien insonoriser. Mais pour le rapport qualite prix jai été très satisfaite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank-you for the 4 out of 5 rating. We appreciate your business!!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
The building is starting to show a bit of age-- as you can see in the hallways BUT the rooms were very clean, good mattresses--comfortable, AC worked great, would recommend to a friend
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Nice place
par un voyageur
Low standards
Publié le 1 août 2024 sur HotelsThe toilet didn’t flush. It was broken. The room smelled stale and was moist. You could hear the neighbor breathing and coughing as if he were behind a curtain. No ice machine or water bottles. There was a huge rattling on the window you couldn’t sleep.
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Don’t stay if you’re sensitive to smells
Publié le 31 juill. 2024 sur HotelsWasn’t a bad place to stay, if it wasn’t for the stench of cigarettes in the hallways.
Food was good at the steakhouse for being in a hurry .
But the smell was something to get used to.
Also , our room was pool view and had the overwhelming scent of chlorine, so we no longer had to worry about the smell of Nicotine.
You asked.
Thanks.
par un voyageur de Salmon Arm
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Cleaniness
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsMy occupation is a housekeeper so I know how important it is to have a clean hotel, clean pool, and a clean room especially to make your guests feel confortable. However there was a couple of things that I noticed that needed a little more cleaning to be done. The sheets had stains on them including the towels; one of them had some kind of pink candy stuck to it.