Note fondée sur 387 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Hot Tub Out of Service
Publié le 4 août 2024 sur HotelsAll ok, except that the hot tub was not functional. My wife was very disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Maureen, Gestion de l’hôtel
So very sorry about the hot tub. Very seldom we will experience a mechanical failure which needs repair. I am so sorry that this happened during your stay! Sincerely, Maureen Dunn - General Manager
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Nice room, friendly staff, close to restaurants. Breakfast had REAL scrambled eggs and various other offerings. We made peanut butter and jelly sandwiches at breakfast to take with us on our trail hikes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Maureen, Gestion de l’hôtel
We are delighted to know that you enjoyed your stay. Please come again soon. Sincerely, Maureen Dunn - General Manager
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
I drove with my family after reserving through Expedia which during my search for a pet-friendly hotel gave me the Fairfield Inn & Suites only to be turned away at 3am with my beautiful King Charles Cavalier. We ended up staying at the Quality Inn about 28 minutes away, who were professional and warm with their greetings. I am a Bonvoy member and was appalled at the fact that the property shows as pet-friendly but is not.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Maureen, Gestion de l’hôtel
The Expedia site explicitly states that pets are not allowed.Sincerely,Maureen DunnGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Maureen, Gestion de l’hôtel
We are delighted to know that you enjoyed your stay.Sincerely, Maureen Dunn - General Manager
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Maureen, Gestion de l’hôtel
We are glad to know you enjoyed your time with us! Please come again soon. Sincerely, Maureen Dunn - General Manager
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Maureen, Gestion de l’hôtel
So happy to see that you enjoyed your stay. Please come again soon. Sincerely, Maureen Dunn - General Manager
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
All good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Maureen, Gestion de l’hôtel
Please come again soon. Sincerely, Maureen Dunn - General Manager
par un voyageur de Georgetown
Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Really nice hotel with pool and hot tub. Little patio area out back with umbrellas. Excellent breakfast. Friendly and helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Maureen, Gestion de l’hôtel
Please come again soon! Sincerely, Maureen Dunn - General Manager
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
I liked everything about the property. It was extremely clean and well maintained. All the staff were friendly, courteous and very willing to make your stay pleasant!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Maureen, Gestion de l’hôtel
We hope to see you again soon. Sincerely, Maureen Dunn General Manager